70 درصد ترافیک موبایلی هند در دستان آمازون
به گزارش موبنا، آمازون اعلام کرد روزانه بیش از 55 هزار کالای جدید به فروشگاه اینترنتی خود اضافه میکند و همین مسئله باعث شده است تا هندیها بخش اعظم خریدهای خود را از روی این پلتفرم انجام دهند.
«آمیت آگاروال» مدیر شرکت آمازون در هند گفت: «سال 2015 با موفقیتهای فراوانی برای ما همراه بود و ما در آن توانستیم در بهترین شکل به مصرفکنندگان و فروشندگان سرویس دهیم».
او اظهار داشت که میزان فروش محصولات مختلف از طریق سایت اینترنتی آمازون در این کشور آسیایی طی یک سال گذشته رشد 250 درصدی را تجربه کرده است.
آگاروال توضیح داد: «ما بر این باوریم که تمرکز بر نیاز مشتریان و بهکارگیری نوآوریها باعث موفقیت آمازون شده است و سه عامل زیر در این زمینه تاثیر بهسزا داشته است: انتخاب، قیمت پایین و مقرون بهصرفه بودن. این مسئله باعث شده است کاربران در مقابل هزینهای که پرداخت میکنند، کالا و خدمات بهتری در اختیار بگیرند».
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی comScore، سایت اینترنتی آمازون در هند طی سال 2015 میلادی پربینندهترین سایت تجارت الکترونیک در این کشور بوده و 70 درصد ترافیک اینترنتی موبایلی در این کشور را به خود اختصاص داده است.
100/