نیمی از موبایل‌های فروخته شده در کریسمس امسال ساخت اپل

به گزارش موبنا، مرکز تحقیقاتی Flurry از زیرمجموعه‌های شرکت یاهو اعلام کرد طی یک هفته بیتن 19 تا 25 دسامبر 49.1 درصد از دستگاه‌های جدید فعال شده در جهان ساخت شرکت اپل بود.

به گفته این مرکز تحقیقاتی در هفته قبل از کریسمس حدود نیمی از دستگاه‌های الکترونیکی فروخته شده را شرکت اپل ساخته بود که این میزان رشد 2.2 درصدی را نسبت به سال قبل نشان داد.

سامسونگ در رده دوم این لیست قرار گرفت و 19.8 درصد از دستگاه‌های جدید فعال شده در این یک هفته ساخت این شرکت کره‌ای بود. سامسونگ هم توانست سهم خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل 2.1 درصد افزایش دهد.

سال گذشته در یک هفته قبل از کریسمس 5.8 درصد از دستگاه‌های موبایلی جدید ساخت شرکت نوکیا بود که این رقم برای سال جاری 2 درصد گزارش شد تا این شرکت در رتبه سوم قرار بگیرد. ال‌جی در چهارم 1.7 درصد از دستگاه‌های الکترونیکی جدید را به خود اختصاص داد و پس از آن هم شرکت چینی شیائومی با 1.5 درصد قرار گرفت.

بررسی‌ها نشان داد در یک هفته قبل از کریسمس امسال تمایل مردم جهان به خرید فبلت بیشتر شد. فبلت در اصل به خانواده گوشی‌های هوشمند بزرگ گفته می‌شود که در دوره زمانی یاد شده فروش این محصول 4 درصد بشتر شد.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا