گوشی ارزان و کاربردی ایسوس آماده ورود به بازار

به گزارش موبنا، این گوشی هوشمند جدید Pegasus X005 نام دارد و مرکز استانداردسازی TENAA چین هم‌اکنون آن را مورد تایید قرار داده است تا در آینده نزدیک کاربران بتوانند این گوشی هوشمند را خریداری کنند.

این گوشی هنوز به صورت رسمی توسط شرکت ایسوس معرفی نشده است و با این وجود چینی‌ها لیست کامل مشخصات آن را منتشر کردند.

محصول جدید مدل بعدی گوشی هوشمند Pegasus X002 محسوب می‌شود و از نظر امکانات و قابلیت‌ها در رده پایین‌تری نسبت به Pegasus 2 Plus X550 قرار دارد. ایسوس برای این گوشی هوشمند طراحی جدید در نظر گرفته است تا توجه بیشتری از کاربران جهانی را جلب کند.

این گوشی میان‌رده نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت 1080 پیکسل را در خود جا داده است که با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و فلش LED تصویربرداری می‌کند.

گوشی تایوانی جدید پردازنده هشت هسته‌ای با توان 1.3 گیگاهرتز را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت استفاده از کارت حافظه microSD، پشتیبانی از خدمات 4G و پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت اشاره کرد.

این گوشی هوشمند نسخه 5.1 اندروید را شامل می‌شود و طول، عرض و ضخامت آن به ترتیب 155، 76.4 و 9 میلیمتر گزارش شده است. گوشی 176 گرمی ایسوس با رنگ‌های آبی، سفید و طلایی به دست کاربران می‌رسد.

100/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا