بازار موبایل تهران مشتری ندارد

به گزارش خبرنگار موبنا، مدتی است که همزمان با بالا رفتن نرخ ارز در کشور بازار تمامی کالاها به خصوص کالاهای دیجیتالی روزهای سرد و کم رونقی را سپری می کند.
به گفته منابع بازاری، هم اکنون تقاضای چندانی برای این کالای ارتباطی صورت نمی گیرد به طوری که بازار گوشی های ارزان قیمت نیز با کاهش خریداران روبرو شده است.
با وضعیت ایجاد شده فعالان این حوزه امید چندانی به رونق این بازار حتی در شب عید نیز ندارند چرا که معتقدند با گرانی های ایجاد شده در کشور موبایل از سبد خرید خانواده ها خارج شده است.
قیمت بالای گوشی های موبایل باعث شده تا بیشتر کاربران ترجیحی به خرید گوشی های تازه وارد یا تعویض نداشته باشند به همین دلیل نیز شاهد استمرار رکود در بازار این کالای ارتباطی هستیم.
رئيس اتحاديه فناوران رايانه تهران سه عامل “اولويت‌بندي نيازها در بازار شب عيد”، “كمبود نقدينگي در اختيار مردم” و “نامشخص بودن شرايط سياسي” را دليل ركود بازار IT اعلام كرد و گفت: بازار شب عيد سال گذشته تعريف چنداني نداشت امسال نيز بازار بسيار نامناسب و درگير ركود است.
میرمهدی اظهار داشت: همچنين صنوف و روساي ديگر اتحاديه نيز اعلام مي‌كنند كه بازار آنها نيز تعريف چنداني ندارد. براي مثال در ارتباطي كه با اتحاديه دستگاه‌هاي مخابراتي داريم آنها نيز وضعيت بازار موبايل را بي رونق اعلام مي‌كنند.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا