تنها 375 دستگاه از P1 و 500 دستگاه از 675LT اسپایدر برای تولید برنامهریزی شدهاند. در عوض بخش خودروهای سفارشی مکلارن MSO نسخههای بسیار منحصربهفردی از این دو خودرو را تولید خواهد نمود که البته برای ثروتمندترین ثروتمندان خواهند بود.
P1 سفارشی MSO بهطور کامل از فیبر کربن آبی رنگ بدون رنگآمیزی اضافه بدنه ساخته شده است. همان روشی که پیش از این بوگاتی در سال 2009 برای ویرون گرند اسپرت Sang Bleu تجربه کرده بود. علاوه بر این رینگهای چرخ مشکی رنگ و روکش صندلیهای میکروجیر مشکی با دوخت آبی رنگ و روکش طلای 24 عیار برای سپر حرارتی اگزوز در ادای احترام به F1 افسانهای در نظر گرفته شدهاند. MSO همچنین ترکیبی از بلورهای طلای 24 عیار را در رنگ خودروها نظیر مدل 650S اسپایدر Al Sahara 79 استفاده خواهد نمود.
مدل 675LT اسپایدر MSO نیز با ارتقا در بخشهایی نظیر رنگ آبی-خاکستری، جایگزینی قسمتهایی از پنلهای بدنه رنگ نشده فیبر کربنی، در قسمتهایی نظیر سقف جمع شونده، اسکرت یا دامنه جانبی، ورودیهای هوای کناری، اسپویلر جلو، ورودی هوای جلو، سپر عقب، قسمت زیرین بال عقب و غیره و استفاده از روکش طلای 24 عیار در سراسر خروجی اگزوز، این خودرو را خاصتر نموده است.
احتمال میرود که مکلارن از یک نسخه Longtail از خودروی رده پایینتر 570S خود نیز رونمایی کند. خودرویی که برخلاف P1 و 675LT اسپایدر هنوز قابل سفارش و خرید میباشد.