موبنا – به گزارش خبرنگار موبنا، کامران کاظمی معاون تجاری شرکت مخابرات استان تهران ضمن اعلام این مطلب گفت: درحال حاضر مشترکین اینترنت پرسرعت دارای سطح خدمات برنز هستند که خسارت بر مبنای آن پرداخت می شود.
وی افزود: با توجه به این مصوبه ضریب دسترسی مشترکین در سطح برنز 98 درصد است.
کاظمی در خصوص قرارداد موافقت نامه سطح خدمات گفت: (SLA) یک قرارداد دو جانبه بین خدمت دهنده و خدمت گیرنده است که براساس توافق و به منظور تضمین پارامترهای کیفیت خدمات توافق شده، منعقد می شود. در این قرارداد باید کیفیت ، نحوه اندازه گیری تخطی از سطح خدمات و ضمانت های اجرایی آن تعیین شود.
وی افزود: چنانچه کاهش کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) از پارامترهای تعهد شده در قرارداد بیشتر باشد شامل پرداخت خسارت شده و در زمان بروز مشکل مشترکین می بایست با تماس با شماره 2020 نسبت به ثبت مشکل اقدام نمایند.
129/