روزی 10 میلیارد تصویر ویدیویی در Snapchat مشاهده میشود
موبنا، میثم لطفی – دو ماه قبل گفته شده بود به طور میانگین در هر روز 8 میلیارد تصویر ویدیویی در Snapchat دیده میشود که رقم کنونی رشد 25 درصدی نسبت به زمان مذکور را نشان میدهد.
این رقم نسبت به تعداد تصاویر ویدیویی که نوامبر گذاشته در شبکه اجتماعی مذکور تماشا میشد 67 درصد بیشتر شده و نسبت به 4 میلیارد تصویر ویدیویی روزانه که مه 2015 دیده میشود بیش از دو و نیم برابر افزایش یافته است.
این محتوای تصویری توسط مشترکان Snapchat در بخش Stories ایجاد میشود و کاربران در این بخش تصاویر ویدیویی مربوط به زندگی روزمره خود را فقط برای 24 ساعت به نمایش میگذارند و پس از آن هم ویدیوها به صورت خودکار حذف میشوند.
شبکه اجتماعی Snapchat تلاش فراوان میکند تا نشان دهد که فقط یک سایت اینترنتی برای مصرف محتوا محسوب نمیشود و در عوض، یک پلتفرم کاربردی برای تولید محتوا است.
شبکه اجتماعی Snapchat به واسطه قابلیتهایی که در این زمینه ارایه میدهد شهرت زیادی دارد. به عنوان مثال با یکی از این قابلیتها هر عکس 10 ثانیه پس از آنکه مشاهده شد به صورت خودکار حذف میشود و این پلتفرم هماکنون بیش از 100 میلیون مشترک فعال دارد.
فوریه امسال هر یک از مشترکان Snapchat به طور میانگین در هر بار ورود خود بین 25 تا 30 دقیقه در این شبکه اجتماعی میماندند و 60 درصد آنها محتوا تولید میکردند.