دختر جوان، سایت رئيس شرکت را هک کرد

دختر جوان، سایت رئيس شرکت را هک کرد

کارآگاهان پليس فتای يزد، خانمي را که با هک کردن سايت يک کارگاه توليد اسباب بازي اقدام به ارسال مطالب نادرست به مخاطبان کرده بود شناسايي و به دادسرا معرفي کردند.

موبنا – سرهنگ حسين رضايي درباره اين خبر گفت: چندي پيش فردي با در دست داشتن مرجوعه قضائي به اين پليس مراجعه و از هک شدن سايت مربوط به کارگاه توليدي اش توسط فرد ناشناسي طرح شکايت کرد.
وي ادامه داد: شاکي در پليس فتا گفت: “من يک کارگاه توليد اسباب بازي دارم و به همين منظور سايتي را در فضاي مجازي طراحي کرده و از آن طريق با والدين ارتباط برقرار کرده ام؛ مدتي است که فرد ناشناسي سايت شرکت را هک و اقدام به ارسال مطالب خلاف واقع به مخاطبان کرده است.”
سرهنگ رضايي افزود: در بازجويي صورت گرفته از شاکي متوجه شديم که شاکي نرم افزار اجتماعي مورد نظر و کاربردي خود را با شماره همراه اول فعال کرده است و تنها سرنخ پرونده اين شماره تلفن است.
رضايي گفت: کارآگاهان پليس فتا با انجام تحقيقات لازم متوجه شدند که خط موردنظر مربوط به فردي ساکن يکي از محلات شهر يزد مي باشد که پس از هماهنگي با بازپرس پرونده، وي را به پليس فتا احضار کردند.
رئيس پليس فتای استان يزد ادامه داد: با حضور اين فرد در پليس فتا وي اعلام کرد که مهارت لازم براي کار کردن با سيستم کامپیوتر را ندارد و خط مورد نظر در اختيار دخترش است که به همين منظور دختر وي نيز به پليس فتا دعوت شد.
رضايي افزود: متهمه در پليس فتا به هک سايت شاکي اعتراف کرد و گفت:”من قبلا مدتي را کارمند شاکي بودم و به علت اينکه مرا از کار بيرون کرده و دستمزد مرا پرداخت نکرده بود براي انتقام از وي دست به اين کار زدم.”
سرهنگ رضايي در خاتمه يادآور شد: اين پرونده نيز پس از انجام تحقيقات لازم براي سير مراحل قانوني به دادسرا ارسال شد.

 منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا