عرضه مدل لوکس گوشی آیفون 7 به قیمت 500 هزار دلار (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – این شرکت در آخرین گام خود آیفون 7 را در اختیار گرفته و محصول جدید مبتنی بر آن را با نام iPhone 7 Black Diamond روانه بازار کرده است.
این گوشی هوشمند لوکس و منحصر به‌فرد 500 هزار دلار قیمت دارد و در آن از 1450 قطعه الماس سیاه که در مجموع 102 قیراط وزن دارند، استفاده شده است. بدنه این گوشی هوشمند از جنس تیتانیوم ساخته شده است تا الماس‌ها با استحکام بیشتر روی آن مستقر شوند.

gresso-black-diamond-iphone-7-1

شرکت Gresso همچنین لوگوی خود را روی طلای 18 عیار حک کرده و آن را در پشت بدنه دستگاه نصب کرده است که این لوگو به تنهایی 10 گرم وزن دارد. همراه با این گوشی هوشمند هدفون‌های بی‌سیم AirPod هم به 30 قطعه الماس سیاه با وزن 2 قیراط مجهز شده‌اند.
بدنه این گوشی‌ها کاملا دست‌ساز است و برای ساخت هر کدام از آنها 18 ساعت زمان صرف شده است. بر این اساس منطقی به نظر می‌رسد که برای مدل 256 گیگابایتی گوشی هوشمند آیفون 7 با این تعداد الماس سیاه 500 هزار دلار پرداخت کرد.

gresso-black-diamond-iphone-7-2

این شرکت مدل دیگری از آیفون 7 را هم عرضه کرده است که 999 قطعه الماس سفید را شامل می‌شود و بدنه آن از جنس تیتانیوم با لوگوی طلایی ساخته شده است که این محصول برحسب میزان جواهرات به کار گرفته شده با پایان قیمت 2500 دلار به فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا