این اپلیکیشن ویرایشگر تصویر را حتما نصب کنید (+لینک دانلود)

موبنا، رضا خواجه‌وند – طی اخباری که این روزها منتشر می‌شود استفاده از ابزارهای ویرایشگر تصویر VSCO، Prisma، Snapseed، Adobe Lightroom، Darkroom، RNI Films، Google Photos و … توصیه می‌شود. با این وجود یک اپلکیشن کاربردی وجود دارد که می‌تواند به صورت یکجا همه قابلیت‌های ابزارهای مذکور را در اختیار شما بگذارد.

download-for-android
download-app-store

اپلیکیشن Polarr که یک ابزار تخصصی ویرایشگر تصویر محسوب می‌شود، تمام قابلیت‌های مورد نیاز شما را در خود جا داده است و به گفته کارشناسان اگر آن را بارگذاری کنید، نیازی به هیچ ابزار دیگری نخواهید داشت.
این اپلیکیشن که به صورت رایگان عرضه شده است، در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS مورد استفاده قرار می‌گیرد و شما به کمک آن می‌توانید درجه حرارت، رنگ، حرکت، و اشباع رنگی در عکس‌ها را ویرایش کنید.
polarr-1

این اپلیکیشن همچنین امکان تغییر شفافیت، کنتراست، بخش‌های برجسته، سایه‌ها و میزان انتشار رنگ‌های سیاه و سفید را فراهم می‌کند و جزییات بیشتری را برای مدیریت ویرایشگری تصویر ارایه می‌دهد.
برای این اپلیکیشن موبایلی انواع فیلترهای متناسب با ویرایش تصویر هم ارایه شده است و به عبارت دیگر شما با آن یک ابزار تخصصی و کاملا کاربردی رایگان را در اختیار خواهید داشت.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا