آیفون ۷ اتومبیل مرد آمریکایی را به آتش کشید (+عکس)

آیفون ۷ اتومبیل مرد آمریکایی را به آتش کشید (+عکس)

این روزها خبرهای مربوط به آتش‌سوزی گوشی‌های هوشمند زیاد به گوش می‌رسد و Galaxy Note 7 عنوان پرحادثه‌ترین گوشی تاریخ را به خود اختصاص داده است. ولی باید توجه داشت این مشکل می‌تواند برای دیگر پرچمداران موجود در بازار هم ایجاد شود.

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت اپل از آتش‌سوزی Galaxy Note 7 سامسونگ به نفع خود استفاده می‌کند تا آخرین پرچمداران موجود یعنی آیفون ۷ و آیفون ۷ Plus را به صورت گسترده‌تر و بدون داشتن رقیب جدی به فروش برساند. ولی این طور که آخرین خبرها نشان می‌دهد، پرچمدار اپل هم دچار آتش‌سوزی شده است.
«مت جونز» کاربر آمریکایی که با اتومبیل خود در حال رانندگی بود و قصد داشت برای آموزش موج‌سواری به یک دریاچه کوچک برود،‌ هفت روز قبل یک دستگاه گوشی هوشمند آیوفن ۷ را خریداری کرده بود و آن را داخل اتومبیل خود گذاشت.

گوشی هوشمند زیر لباس‌های آقای جونز روی صندلی بود و زمانی که او به اتومبیل برگشت، متوجه شد بوی سوختگی فضای داخلی را پر کرده است. دمای داخل اتومبیل بسیار افزایش یافته بود و او متوجه شد آتش‌سوزی از زیر لباس‌هایش که روی صندلی قرار گرفته بودند آغاز شده است. در نتیجه این اتفاق قضای داخلی اتومبیل او آتش گرفت و آیفون ۷ مقصر اصلی این آتش‌سوزی شناخته شد.
این کاربر ادعا کرد گوشی هوشمند او به صورت مکانیکی با افزایش دما مواجه نشد و از زمان خریداری آن تنها یک هفته گذشته بود. تنها مشکل این بود که او گوشی را زیر لباس‌هایش قرار داده است.
این دومین باری است که آتش گرفتن گوشی هوشمند آیفون ۷ گزارش می‌شود و اپل هنوز در مقابل این اتفاقات موضع خاصی نگرفته است.

iphone-1

iphone-2

iphone-3

Mobna-Telegram