۱۲ اپ برتر برای دانش آموزان! (+لینک دانلود)

۱۲ اپ برتر برای دانش آموزان! (+لینک دانلود)

امروزه به دلیل پیشرفت های روزافزون تکنولوژی و ساخت هزاران اپ متنوع، زندگی دانش آموزان نسبت به گذشته بسیار آسان تر شده است.

موبنا، رکسانا دانیالی – با بهره گیری از این اپ ها، توانایی تمرکز دانش آموزان بر درس هایشان نیز افزایش می یابد. با توجه به اهمیت حضور تکنولوژی در زندگی این رده تحصیلی، در ادامه مطلب به معرفی منتخبی از ۱۲ اپ مفید و کاربردی برای دانش آموزان می پردازیم، بعضی از این برنامه ها حتی در کاهش استرس ناشی از امتحان ها نیز می توانند موثر واقع شوند. تقریبا همه این اپ ها رایگان بوده و بسیاری نیز برای هر دو سیستم عامل اندروید و آ ی او اس در دسترس است.


۱

+ اپ شماره ۱؛ SelfControl
فرض کنید فرزندتان در حال درس خواندن و تمرکز کردن است. این دو نیازمند ایجاد نقشه ای در ذهن برای مرتب کردن داده ها و اطلاعات خواهند بود. حال در این میان پیامی از دوستش دریافت می کند، توجه نکردن به این پیام تقریبا غیر ممکن خواهد بود. برای جلوگیری از این گونه حواس پرتی ها، می توانید با استفاده از اپ SelfControl، شبکه های اجتماعی و وب سایت های مورد نظر خود را برای مدتی مسدود کنید. این امر شرایطی را برای تمرکز حداکثری بر دروس فراهم می آورد. مزیت بزرگ این برنامه این است که زمانی که برای مسدود شدن انتخاب می کنید، حتما باید طی شود و زودتر از آن نمی توانید به شبکه های مورد نظر دسترسی پیدا کنید! حتی اگر فرزندتان عصبانی شود و برنامه را پاک کند، باز هم زودتر از زمان در نظر گرفته شده نمی تواند از شبکه ها استفاده کند.
این اپ رایگان بوده و برای سیستم عامل آی او اس قابل دانلود است.

download-app-store


unnamed

+ اپ شماره ۲؛ Maths Alarm Clock
این اپ نیز ابزاری دیگر برای تمرین کنترل بر خود است. اگر از Maths Alarm Clock استفاده کنید، برای قطع کردن زنگ هشدار صبح گاهی باید یک معمای ریاضی ساده را حل کنید! این برنامه دو مزیت دارد؛ نخست آن که دیگر خواب نمی مانید و دیر به کلاستان نمی رسید و دوم آن که حل معمای ریاضی در صبح می تواند مغز را برای عملکرد بهتر و سریع تر آماده کند، در نتیجه دانش آموز در طول روز در مدرسه قابلیت یادگیری تقویت شده ای را از خود نشان می دهد. این اپ برای سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس است.

download-for-android


۳

+ اپ شماره ۳؛ Sleep If U Can
اگر حل معماهای ریاضی برای بیدار کردن دانش آموزان از خواب کافی نباشد، راه حل دیگری وجود خواهد داشت. برای خاموش کردن زنگ این برنامه باید از جای خود بر خیزید و برای مثال از سینک ظرفشویی آشپزخانه یک عکس بگیرید! این اپ نیز برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس قابل دانلود خواهد بود.

download-for-android


۴

+ اپ شماره ۴؛ The Oxford Dictionary
این اپ برای دانش آموزان بسیار مفید است. فرقی نمی کند در حال خواندن چه درسی باشید، اگر نیاز به جست و جوی معنی کلمه ای خاص داشته باشید، The Oxford Dictionary گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این برنامه نیز برای هر دو سیستم عامل آی او اس و اندروید در دسترس بوده و رایگان است.

download-for-android


۵

+ اپ شماره ۵؛ Babylon
Babylon نیز اپی است که می تواند یادگیری یک زبان خارجی را برای دانش آموزان آسان تر سازد. این اپ یک مترجم آنلاین برای بیش از ۲۵ زبان مختلف است که قابلیت های زیادی برای یاری رسانی به دانش آموزان در اختیار دارد از یادگیری زبانی جدید گرفته تا کسب نمره ای بهتر در درس زبان انگلیسی. Babylon هم به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس قابل دانلود خواهد بود.

download-for-android

download-app-store


۶

+ اپ شماره ۶؛ RealCalc Scientific Calculator
این اپ برای دانش آموزانی که به تمام امکانات یک ماشین حساب مهندسی نیازمند هستند، ابزاری حرفه ای خواهد بود. با بهره گیری از RealCalc Scientific Calculator، می توانید محاسبات ریاضی و مشکلات علمی خود را به راحتی حل کنید. این اپ برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان در دسترس است.

download-for-android


۷

+ اپ شماره ۷؛ JumpCut
اگر می خواهید زمان زیادی را که صرف کپی کردن مطالب برای تحقیق های کلاسی می کنید، ذخیره کنید، JumpCut راه حلی مناسب خواهد بود. این برنامه عملیات کپی و پیست را بسیار آسان تر از قبل انجام می دهد چرا که امکان دسترسی راحت به تمام متن های کپی شده وجود خواهد داشت و بدین صورت فرصت زیادی را می توانید پس انداز کنید. این اپ برای سیستم عامل آی او اس، به صورت رایگان در دسترس است.


 

۸+ اپ شماره ۸؛ TED
TED یک برنامه آموزشی است که می تواند ذهن هر دانش آموز مشتاقی را باز کند. اطرافیان ما در زندگی تاثیر زیادی بر نحوه تفکر و رفتارمان دارند، پس چه بهتر است که زمان خود را با نابغه ها و افراد موفق سپری کنیم. این اپ، برنامه ای است که همه این ها را شامل می شود. می توانید از کنفرانس هایی که در این اپ برگزار می شود، استفاده بهینه ببرید. این برنامه برای دستگاه های آی او اس و اندرویدی به صورت رایگان قابل دانلود است.

download-for-android


۹

+ اپ شماره ۹؛ Sworkit
Sworkit پایانی به بهانه های دانش آموزان برای ورزش نکردن به دلیل مشغله های درسی خواهد بود. با کمک این اپ می توانید برنامه ای ۵ دقیقه ای برای ورزش کردن تنظیم کنید و به شرایط فیزیکی بدن خود توجه کافی داشته باشید. این اپ نیز برای آی او اس و اندروید به صورت رایگان قابل دانلود است.

download-for-android

download-app-store


۱۰

+ اپ شماره ۱۰؛ Circle of 6
این برنامه به شما کمک می کند که احساس امنیت بیشتری کنید، برای مثال در مواقعی که تنها از مدرسه به خانه باز می گردید. این اپ به طور مداوم با شماره ۶ نفر از کسانی که از پیش مشخص کرده اید تماس می گیرد، پیام آماده به ارسال موقعیت شما در هر لحظه نیز موجود است. البته ممکن است چندان نیازی به این برنامه پیدا نکنید، اما همچون سوپاپ اطمینانی در لحظات ضرورت عمل خواهد کرد. ابن اپ برای سیستم عامل آی او اس و اندروید به صورت رایگان قابل استفاده است.

download-for-android

download-app-store


۱۱

+ اپ شماره ۱۱؛ Angry words
این اپ تبدیل به یکی از محبوب ترین برنامه های موبایلی در جهان شده است و در واقع یک بازی است که به وسیله آن می توانید ضمن ورزش دادن ذهن خود، اوقات خوبی را نیز سپری کنید. Angry words برای دستگاه های اندرویدی و آی او اس به صورت رایگان قابل دانلود است.

download-for-android

download-app-store


۱۲

+ اپ شماره ۱۲؛ GoConqr
در مورد اپ های مختلف مدیریت خود، ترجمه، ورزش، بازی و امنیت صحبت شد، اما یادگیری و درس خواندن چطور؟ به کمک این اپ می توانید نقشه های ذهنی، فلش کارت، یادداشت های آنلاین و امتحان های کوچک طراحی کنید. تمام این ابزار های آموزشی آنلاین در راستای بهبود یادگیری و آمادگی برای امتحان ها تولید شده اند. این برنامه برای تمام دستگاه های هوشمندی که از صفحه نمایش لمسی برخوردارند، قابل استفاده است.

download-for-android

download-app-store


Mobna-Telegram