فین تک و فناوری

خدمات نوین بانک ایران زمین به مشتریان

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در سفری دو روزه پویان شاد معاونت عملیات بانکی و یزدانجو مدیر شعب استان ها از شعب استان فارس دیدار کرده و با مسئولین و همکاران این استان به گفتگو پرداختند.
پویان شاد در این بازدید ضمن تاکید بر لزوم ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان گفت: بانک ایران زمین جلب رضایت مشتریان را به عنوان استراتژی اصلی خود تعیین کرده و می‌کوشد با بهره‌مندی از سرمایه انسانی زبده و ارایه خدمات نوین نیازهای بانکی مشتریان را تامین کند.
پویان شاد در این بازدیدها مواردی از جمله راهکارهای جذب منابع، صدور ضمانت نامه و خط مشی کلی بانک را به پرسنل یادآوری کرد.
لازم به ذکر است شعب شیراز، ساختمان مدیریت و شعب شهرستان مرودشت و زرقان شعبی بودند که علیرضا پویان‌شاد معاون عملیات بانکی و مصطفی یزدانجو مدیر شعب استان ها از آنها بازدید و با تک تک همکاران در محیطی صمیمی گفتگو کردند.

Mobna-Telegram

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا