ماه آینده تبلت ۱۰.۵ اینچی «آیپد پرو» از راه می‌رسد

ماه آینده تبلت ۱۰.۵ اینچی «آیپد پرو» از راه می‌رسد

در حال حاضر شرکت اپل هر ماه ۵۰۰ هزار دستگاه "آیپد پرو" جدید را تولید می کند و پیش‌بینی شده است تولید این رایانه لوحی در ماه ژوئیه به ۶۰۰ هزار دستگاه برسد.

موبنا، رضا خواجه‌وند – به نظر می‌رسد تبلت ۱۰.۵ اینچی «آیپد پرو» اپل آماده ورود به بازار است و بر اساس آخرین گمانه‌زنی‌های صورت گرفته در ماه ژوئن از سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی می‌شود و این روزها تولید سخت‌افزاری آن در شرکت تایوانی شریک اپل آغاز شده است.

بر اساس اخبار منتشر شده در دیجی‌تایمز، تولید انبوه مدل ۱۰.۵ اینچی «آیپد پرو» در ماه مارس یا آپریل آغاز شد و در حال حاضر شرکت اپل هر ماه ۵۰۰ هزار دستگاه از آن را به تولید می‌رساند. پیش‌بینی شده است تولید این رایانه لوحی در ماه ژوئیه به ۶۰۰ هزار دستگاه برسد و این در حالی است که مراکز تامین کننده قطعات مورد نیاز اپل در ماه‌های اخیر فعالیت خود را گسترده‌تر کرده‌اند.

افزایش تولید کارخانه‌ای مدل جدید رایانه لوحی اپل بر اساس پیش‌بینی‌های این شرکت از درخواست کاربران جهانی صورت گرفته است و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود این شرکت به زودی تبلت مذکور را به صورت رسمی معرفی کند.

ماه آینده تبلت ۱۰.۵ اینچی «آیپد پرو» از راه می‌رسد

منابع آگاه می‌گویند در ماه ژوئن که کنفرانس سالانه WWDC برگزار می‌شود، اپل مدل جدید این تبلت را معرفی می‌کند. در مجموع پیش‌بینی شده است از هم‌اکنون تا پایان سال جاری میلادی بین ۵ تا ۶ میلیون دستگاه رایانه لوحی ۱۰.۵ اینچی «آیپد پرو» وارد بازار جهانی شود.

تبلت ۱۰.۵ اینچی «آیپد پرو» اندکی بزرگتر از تبلت ارزان‌تری محسوب می‌شود که اپل اوایل امسل عرضه کرد. رایانه لوحی جدید به تراشه A10X مجهز شده است، بدنه دستگاه لبه باریک‌تری دارد، ماژول «تاچ‌ آی‌دی» برای شناسایی اثر انگشت روی آن کار گذاشته شده است و تمام مشخصات و مزایای سری تبلت‌های «پرو» اپل در آن دیده می‌شود.