اهمیت دستگاه‌های صراف الکترونیک در جذب ناشران خارجی

موبنا – به گزارش موبنا و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، حسن خدابنده شهرکی،حضور بانک شهر در نمایشگاه کتاب را در راستای اجرای مسولیت اجتماعی بانک دانست و گفت: حضور این بانک نوپا ولی پر تجربه در زمینه خدمات اجتماعی، در افزایش سرانه مطالعه در کشور بسیار فاخر است.
وی افزود: بانک شهر با این‌که برای سال دوم عاملیت نمایشگاه کتاب را داشت ولی بسیار فراتر از حد انتظار و بسیار عالی عمل کرده افزود: ارائه خدماتی همچون صدور بن کارت مجازی و سرویس NFC یعنی دست یابی به بروزترین خدمات نوین در بانک شهر و این بانک، در ارائه خدمات نوین سرامدی برای همه سیستم بانکی است.
خدابنده با اشاره به بازاریابی و زحمات سایر همکاران در نمایشگاه تصریح کرد: افتتاح تعداد ۶۴۰ فقره حساب در باجه نمایشگاه در طول زمان برگزاری نمایشگاه نمونه ای از این زحمات است و مذاکراتی که با حداقل ۲۰۰ ناشر در طول زمان برگزاری نمایشگاه انجام شد، به جذب بیشتر مشتری در اینده نزدیک کمک خواهد کرد.
وی در ادامه با اشاره به ارائه خدمت صراف الکترونیک تصریح کرد: بانک شهر با خدمتی که در اختیار ناشران خارجی و بازدید کنندگان خارجی قرار داده است هم در معرفی فرهنگ غنی ما و هم در صنعت توریسم گام های بزرگی برداشته است و این که ناشران می توانستند ریال دریافتی از مشتریان را به راحتی به ارز تبدیل کند و نیز بازدید کنندگان به راحتی می‌توانستند ارز خود را به ریال تبدیل کنند، از خدمات قابل تقدیر بانک شهر بوده است.
به گفته وی، خدمات نوین بانکداری مجازی و شهرنت ها، به عنوان بهترین مکان بازاریابی و پیشانی بانک شهر است.
رئیس سرپرستی منطقه ۳ اصفهان، در ادامه از زحمات همه مدیران و همکاران بانک شهر در ایام برگزاری نمایشگاه قدردانی کرد و نمایش اخبار نمایشگاه به بهترین شکل را از دیگر اقدامات قابل توجه در این مدت دانست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا