کشتار در سرزمین مردگان متحرک

موبنا – دلیل اینکه بارها و بارها از زامبی‌ها در بازی‌ها و فیلم‌های مختلف استفاده شده، فقط و فقط جذابیت این موجودات پلید و تشنه خون است. در این بازی باری دیگر در دنیایی که با ویروسی ناشناخته به قهقرا رفته، با زامبی‌ها مبارزه کرده و شهر را از وجودشان پاک می‌کنیم.کشتار در سرزمین مردگان متحرک

 مرور بازی: 

داشتن منوی جذاب می‌تواند برگ برنده‌ای برای یک بازی محسوب شود. از گرافیک به کار رفته در همان منو اصلی می‌توانید تا حدودی طراحی کلی بازی را حدس بزنید. منوی این بازی زامبی محور، طراحی جالب و موسیقی ترسناکی دارد که خب بالطبع با جو بازی کاملاً سازگار است. اگر بازی مکس پین را بخاطر داشته باشید، شاید در نگاه اول منوی این بازی شما را یاد ایستگاه راسکو استریت بیاندازد.

کشتار در سرزمین مردگان متحرکغیر از گزینه شروع بازی و تنظیمات، این بازی در منوی اصلی دو گزینه دیگر هم در اختیار شما می‌گذارد، گزینه «غنائم» که لیست آیتم‌هایی که در طول بازی موفق به کسب آن‌ها شده‌اید را نشان داده و گزینه «بسته» که شامل بسته‌‌های ترکیبی از اسلحه و مهمات و سکه و الماس است و متأسفانه برای تهیه آن‌ها باید سراغ جیبتان بروید. پس از انتخاب گزینه شروع بازی، تجهیزات شما به روی صفحه نمایش نشان داده می‌شود. هر چند در اول بازی چیزی جز یک اسلحه معمولی در اختیار ندارید. البته که جای نگرانی نیست، مجموعه ارائه شده از اسلحه‌ها در این بازی متنوع تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید. از انواع هفت تیر و مسلسل  گرفته تا چندین مدل شات‌گان و اسنایپر که هر کدام به طور مجزا قابلیت ارتقاء دارند. اگرهم دوست دارید با نارنجک زامبی‌ها را به هوا بفرستید خوشحال باشید زیرا در قسمت «وسایل» بازی وعده نارنجکی به شما داده می‌شود که فقط برای کشتن زامبی‌ها طراحی شده. در مقام یک بازمانده باید حواستان باشد همیشه یک بسته کمک‌های اولیه به همراه داشته باشید. گزینه جالب دیگری که در بخش «وسایل» به آن بر می‌خورید، «آدرنالین» است، دارویی کمیاب که یک مرکز دولتی و مرموز آن‌را ساخته و پس از استفاده، زمان را برایتان کند می‌کند.

«با صدای ناله تو بیمارستان بیدار می‌شی، زامبی ‌ها همه دور و برتن، از خودت محافظت کن.» این‌ها جملات آغازین مرحله اول بازی هستند. پس سعی کنید خوب از خودتان مواظبت کرده و حواستان به اطراف باشد. درست است که در این بازی قابلیت حرکت ندارید و گاهی هوش مصنوعی بازی خودش شما را به حرکت در می‌آورد، اما دلیل نمی‌شود که زامبی‌ها هم فقط از یک جهت به شما حمله کنند. به قولی، هوای پشت سرتان را هم داشته باشید. سعی کنید مراحل را با دقت و کیفیت تمام به اتمام برسانید. با هر هدشات سکه‌های بیشتری نصیبتان خواهد شد و راحت تر می‌توانید سلاح‌های خود را ارتقاء دهید. پس به سر و کله زامبی ها رحم نکنید.

و اما طراحی بازی. طراحی بازی از همه جهت عالی است. مراحل متنوع و جزئیات زیاد صحنه‌ها، طراحی زامبی‌های مختلف و رنگارنگ و باس‌های چاق و چله، سلاح‌های گوناگون و همه و همه با دقت و کیفیت بالایی طراحی شده‌اند که باعث می‌شود خیلی دیر از کشتن زامبی‌ها خسته شوید.

 بخشی از جذابیت این نسخه فارسی شده بازی را نیز می‌توان مدیون کمپانی مدریک دانست. این کمپانی که در سال‌های اخیر بارها نسخه‌های فارسی شده بازی‌های مختلفی را ارائه کرده، این‌بار نیز از این‌کار سربلند بیرون آمده است. درواقع بازی زامبی‌ها: مردگان قاتل نسخه فارسی شده بازی معروف Zombie Frontier است که جزو محبوب‌ترین بازی‌های Google Play محسوب می‌شود و تا به حال میلیون‌ها بار دانلود شده. حالا نظرتان چیست؟ آماده نبرد با زامبی‌ها هستید؟

اپ‌استور کافه‌بازار
  • کشتار در سرزمین مردگان متحرک
  • کشتار در سرزمین مردگان متحرک
  • کشتار در سرزمین مردگان متحرک
  • کشتار در سرزمین مردگان متحرک
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا