انتشار نخستین تصاویر از مدل ضدضربه «گلکسی اس۸» (+عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – ممکن است برخی کاربران هنوز به توانایی‌ ضدآب پرچمدار گوشی‌های سامسونگ یعنی «گلکسی اس۸» ایمان نداشته باشند. با این وجود شرکت مذکور تصمیم دارد یک مدل قوی‌تر و محکم‌تر از همین گوشی روانه بازار کند که با نام «گلکسی اس۸ اکتیو» شناخته می‌شود و نسبت به مدل اصلی که در بازار موجود است ضدضربه و ضدآب‌تر است.

اگرچه سامسونگ هنوز این گوشی هوشمند جدید را به صورت رسمی معرفی نکرده است، ولی منابع آگاه نخستین تصاویر را از آن منتشر کردند و سایت اینترنتی «اندروید پلیس» برای نخستین این عکس‌ها را به نمایش گذاشت.

انتشار نخستین تصاویر از مدل ضدضربه «گلکسی اس۸» (+عکس)

همان طور که در گزارش‌های قبلی گفته شده بود، «گلکسی اس۸ اکتیو» در بخش داخلی و امکانات سخت‌افزاری در بیشتر موارد با مدل «گلکسی اس۸» مشابه است و با این وجود محکم‌تر و با ظاهر متفاوت‌تر ساخته شده است.

گوشی هوشمند جدید نمایشگر لمسی ۵.۸ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسلی به نمایش درمی‌آیند و سطح روی گوشی کاملا تخت و لبه‌های بدنه اندکی بالاتر است و دور قاب گوشی را یک لایه فلز محکم پوشانده است تا این دستگاه موبایلی در مقابل هرگونه شوک و زمین‌خوردگی مقاوم باشد.

انتشار نخستین تصاویر از مدل ضدضربه «گلکسی اس۸» (+عکس)

«گلکسی اس۸ اکتیو» در مجموع اندکی بلندتر، عریض‌تر و ضخیم‌تر ساخته شده است و وزن آن نسبت به مدل اصلی بیشتر است. این افزایش وزن نه تنها به دلیل طراحی خشن‌تر و متفاوت‌تر ایجاد شده است، بلکه در آن از باتری پرقدرت ۴۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده است.

گوشی هوشمند «گلکسی اس۸ اکتیو» هم کلید مخصوص دستیار دیجیتالی «بیکسبای» را در سمت چپ بدنه و پایین کلیدهای تغییر صدا شامل می‌شود. روی این گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید ۷.۰ نوقا نصب شده است و البته بد نیست بدانید مدل اصلی دستگاه سیستم عامل اندروید ۷.۱ داشت.

اپراتور موبایلی AT&T اعلام کرد به زودی گوشی هوشمند «گلکسی اس۸ اکتیو» را وارد بازار آمریکا می‌کند و هنوز قیمت نهایی دستگاه مشخص نشده است.

انتشار نخستین تصاویر از مدل ضدضربه «گلکسی اس۸» (+عکس)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا