ارایه سرویس های جدید بانکی در پیشخوان های شهرنت بانک شهر
موبنا – به گزراش موبنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، محمد رضا جاوید با تاکید براینکه ارتقای کمی و کیفی پیشخوان های شهرنت را در سالجاری با جدیت پیگیری کرده ایم،گفت:هم اکنون خدمات اینترنت بانک، صدور کارت هدیه ، دستگاه خود دریافت و خودپرداز ، امکان ارتباط با سایت بانک، استفاده از خدمات اینترنتی مبتنی بر کارت ارایه صورت حساب با مهر خیس، وصول چک های بانک شهر و همچنین امکان ارتباط با مرکز تماس در پیشخوان های شهرنت فراهم شده است.
وی با اشاره به استفاده از نسل جدید دستاوردهای صنعت بانکداری کشور در پیشخوان های شهرنت،افزود:استفاده از سامانههای جدید بانکی با کارکردها و ظرفیتهای جدید در شهرنت ها توانسته جایگزین جدی برای انجام فعالیتهای سنتی موجود در شعب مختلف بانکی مطرح شود.
جاوید تصریح کرد: درحال حاضر استان تهران دارای بیشترین تعداد پیشخوان شهرنت نسبت به سایر استانهاست، همچنین در هریک از استانهای خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و فارس بیش از ۲۰ پیشخوان در حال ارائه خدمات هستند.
وی با تاکید بر بررسی شرایط پیشخوان های شهرنت سراسر کشور، ادامه داد:خوشبختانه در سالجاری بررسی عملکرد شهرنت ها با جدیت انجام شده و مشکلات احتمالی انها نیز آسیب شناسی شده است.
مدیر پروژه پیشخوانهای شهرنت بانک شهر با بیان اینکه اضافه کردن سرویس های ارزش افزوده و مدیریت هزینه ها را نیز برای شهرنت ها در دستور کار داریم،عنوان کرد: تا پایان سال نزدیک به ۷۰ درصد خدمات بانکی که در سطح شعب ارائه می شود از طریق شهرنت های دارای دستگاه خودبانک انجام خواهد شد.