معرفی بازی: Best Fiends

موبنا – Best Fiends عنوان بامزه و جذابی است، شاید جزئیات به کار رفته در این بازی به عناوین مشهور این سبک مانند کندی کراش نرسد، ولی کماکان طراحی شخصیت‌های بامزه و خط داستانی جذاب، این عنوان را به عنوانی سرگرم‌کننده تبدیل کرده است. عنوانی که شاید ساعت‌ها بتواند شما را به خود سرگرم کند. با ما در ادامه همراه باشید.

مرور بازی:

Best Fiends داستان تعدادی حشره ریز و کوچک را روایت می‌کند که باید با یکدیگر بر علیه حلزون‌های پلید متحد شده و با آن‌ها مبارزه کنند. همان‌طور که گفتیم این بازی یک عنوان جورکردنی است، به این معنا که در این عنوان نیز مانند تمام عناوین این سبک با جدولی مشبک رو به رو هستید که در هر یک از خانه‌های آن، مهره‌های مخصوصی چیده شده‌اند. تفاوتی که این نسخه با سایر بازی‌های این سبک دارد، شاید در همین جور کردن مهره‌های یک شکل باشد. در این‌جا نیازی نیست که برای کنار هم قرار دادن مهره‌های یک شکل آن‌ها را جا به جا کنید، بلکه تنها کافی است با کشیدن یک خط تا جایی که می‌توانید شکل‌های مشابه را به هم وصل کنید. با این‌کار مهره‌ها از صفحه بازی محو شده و جای خود را به مهره‌های جدید می‌دهند.

معرفی بازی: Best Fiends

در این بازی شما با ۵ مهره مختلف رو به رو می‌شوید که نابود کردن هرکدام از آن‌ها در تخصص یکی از حشرات است. درواقع شما در جریان این بازی با پنج حشره ریزه میزه و بامزه آشنا خواهید شد که هر کدام به روش خود در سریع‌تر و بهتر پیش بردن هر مرحله شما را یاری خواهند کرد.

البته این پنج حشره هرکدام چند دوست دیگر هم دارند که آن‌ها نیز به نوبت با پیش‌روی در بازی آزاد می‌شوند. با این وصف تعداد حشرات این بازی به چیزی بیش‌ از سی حشره رنگ و وارنگ می‌رسد که تازه هرکدام از آن‌ها به صورت مجزا قابلیت آپگرید شدن نیز دارند.

سازندگان این عنوان برای جلوگیری از یکنواختی و تکراری شدن گیم‌پلی این بازی، جزئیات زیادی به آن اضافه کرده‌اند. علاوه بر آپگرید هریک از موجودات بامزه این بازی، شما می‌توانید در انوع و اقسام ماموریت‌های جانبی‌ای که این عنوان در اختیارتان قرار می‌دهد شرکت کرده و تا جایی که می‌توانید امتیاز کسب کنید. هرچه امتیاز بیش‌تری داشته باشید، روند آپگرید کردن نیروهای‌تان نیز سریع‌تر شده و مراحل را به سادگی پشت سر خواهید گذاشت.

معرفی بازی: Best Fiends

Best Fiends مراحل متنوعی نیز به بازیکن ارائه می‌کند. این بازی از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که هرکدام تم منحصر به فرد و چالش‌های خاص خود را دارند و هر یک از تعدادی مرحله مختلف تشکیل شده‌اند. طراحی زیبا و پرجزئیات مراحل بازی و به خصوص کاراکترهای رنگارنگ و بامزه که هرکدام اکت‌های خاص خود را دارند، یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت این عنوان محسوب می‌شود. موسیقی بازی نیز به جذاب‌تر شدن و بامزه‌تر شدن محیط بازی کمک زیادی کرده است.

معرفی بازی: Best Fiends

Best Fiends تمام انتظارات طرفداران پازل‌های جورکردنی را برآورده می‌کند. مراحل متنوع و کاراکترهای مختلف و خط داستانی جذاب و کلی امکانات دیگر، همگی این عنوانی را به عنوانی سرگرم‌کننده تبدیل کرده‌اند، عنوانی که به سختی می‌توان از آن خسته شد.

اپ‌استور گوگل‌پلی
  • معرفی بازی: Best Friends
  • معرفی بازی: Best Friends
  • معرفی بازی: Best Friends
  • معرفی بازی: Best Friends
 منبع: پانوشت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا