سرویس جدید گوگل برای مقایسه دستگاه‌های مختلف

موبنا – جست‌وجوگر اینترنتی گوگل قابلیت جدیدی در اختیار گرفته است که به واسطه آن می‌توانید تمام قابلیت‌ها و امکانات دو دستگاه دیجیتالی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

این قابلیت به گونه‌ای ارایه شده است که به کمک آن می‌توانید دو دستگاه الکترونیکی که در دو برند مختلف ساخته شده‌اند را مورد مقایسه قرار دهید و از این طریق بتوانید تصمیم بهتر برای خرید یکی از آنها بگیرید.

بر اساس این سرویس شما می‌بایست نام دو دستگاه مورد نظر خود، به عنوان مثال گوشی‌های «پیکسل ۲» و «پیکسل ۲ اکس‌ال» را وارد کنید تا گوگل بلافاصله جدول مربوط به مقایسه قابلیت‌های دو دستگاه را برای شما نمایان کند.

سرویس جدید گوگل برای مقایسه دستگاه‌های مختلف

شما همچنین می‌توانید این جدول را با جزییات بیشتر گسترش دهید و با فشار دادن کلید آبی که در قسمت پایین آن تعبیه شده است، گزینه‌های بیشتر برای مقایسه دو دستگاه را هم مشاهده کنید.

شرکت گوگل که دفتر مرکزی آن در شهر کالیفرنیا واقع شده است هنوز این سرویس را به صورت رسمی معرفی نکرده است و با این وجود هم‌اکنون برخی کاربران جهانی به صورت آزمایشی به آن دسترسی دارند. بنابراین برای اعلام جزییات بیشتر آن می‌بایست منتظر اعلام خبر رسمی گوگل ماند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا