ساخت آیپد جدید اپل شبیه به «آیفون ایکس»

ساخت آیپد جدید اپل شبیه به «آیفون ایکس»

«آیپد پرو ۱۰.۵» ژوئن ۲۰۱۷ وارد بازار شد و این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود مدل جدید با اندکی تاخیر در اواخر سال آتی میلادی به دست کاربران جهانی برسد.

موبنا – شرکت اپل در حال کار کردن روی مدل جدید تبلت‌های آیپد است که شکل ظاهری آن نسبت به مدل‌های کنونی این رایانه لوحی کاملا تفاوت دارد و یک نمایشگر یکپارچه و بدون لبه مانند گوشی هوشمند «آیفون ایکس» را شامل می‌شود.

با این وجود باید گفت آیپد جدید مانند گوشی هوشمند «آیفون ایکس» از نمایشگر OLED بهره نمی‌برد و در عوض مانند مدل‌های قبلی برای آن نمایشگر LCD در نظر گرفته شده است. این اطلاعات را یکی از منابع داخلی شرکت اپل به خبرگزاری بلومبرگ گفت و توضیح داد که از فعالیت‌های داخلی شرکت اپل آگاهی دارد.

مدل جدید رایانه لوحی آیپد اپل اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار می‌شود. لازم به ذکر است «آیپد پرو ۱۰.۵» ژوئن ۲۰۱۷ وارد بازار شد و این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود مدل جدید با اندکی تاخیر در اواخر سال آتی میلادی به دست کاربران جهانی برسد.

ساخت آیپد جدید اپل شبیه به «آیفون ایکس»

منابع آگاه همچنین گزارش دادند که اپل به صورت همزمان روی مدل‌های دیگر رایانه لوحی خود هم کار می‌کند و قرار است یک مدل پیشرفته و پرقدرت با اندازه ۱۰.۵ اینچ در سری محصولات «آیپد پرو» وارد بازار شود.

مدل جدید رایانه لوحی آیپد برای سال ۲۰۱۸ میلادی همچنین قلم هوشمند Pencil را با قابلیت‌های پیشرفته‌تر شامل می‌شود و نرم‌افزار آن برای طراحی روی نمایشگر لمسی ارتقا یافته است.

لازم به ذکر است رایانه لوحی آیپد برای شرکت اپل مزایای مالی فراوانی به همراه داشته است که البته در سال‌های اخیر از فروش آن در بازار جهانی کاسته شده است. با این وجود طی فصل گذشته شرکت اپل موفق شد از فروش رایانه لوحی آیپد درآمدی بالغ بر ۴.۸ میلیارد دلار را به دست آورد.