رکورد تاریخی فروش «وان‌پلاس ۵تی»

موبنا – گوشی هوشمند «وان‌پلاس ۵تی» برای این شرکت چینی رکورد جدید برجا گذاشت و سه‌شنبه گذشته که به عنوان آخرین محصول شرکت وان‌پلاس وارد بازار جهانی شد،‌ استقبال گسترده کاربران را در پی داشت. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی کارخانه سازنده،‌ تنها ۶ ساعت طول کشید تا رکورد فروش این محصول به ثبت برسد.

این طور که رسانه‌های خبری اعلام کردند «وان‌پلاس ۵تی» سریع‌ترین فروش محصول در تاریخ فعالیت‌های این شرکت چینی را در اختیار دارد. این دستگاه الکترونیکی پیشرفته لایه محافظ «گوریلا گلاس ۵» را روی نمایشگر ۶ اینچی خود شامل می‌شود و این نمایشگر AMOLED قادر است تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل به نمایش بگذارد. تناسب نمایشگر دستگاه ۱۸:۹ است و به عبارت دیگر می‌توان گفت نمایشگر تا لبه‌های بدنه امتداد یافته است تا فقط یک نوار باریک اطراف آن وجود داشته باشد.

رکورد تاریخی فروش «وان‌پلاس ۵تی»

برای این گوشی هوشمند پیشرفته تراشه «اسنپدراگون ۸۳۵» با هشت هسته ۲.۴۵ گیگاهرتزی در نظر گرفته شده است و دوربین اصلی آن دو حسگر ۱۶ و ۲۰ مگاپیکسلی را شامل می‌شود. دیافراگم این گوشی هوشمند از نوع f/1.7 است و دوربین سلفی آن نیز با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل تصویربرداری می‌کند. حسگر اثر انگشت در قسمت پشت بدنه جاسازی شده است و باتری آن هم ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپری دارد.

این گوشی هوشمند پیشرفته با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۴۹۹ دلار فروخته می‌شود و کاربران در صورت تمایل می‌توانند مدل دیگر آن با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی را به قیمت ۵۵۹ دلار خریداری کنند. هر دو مدل این دستگاه به رنگ مشکی نیمه‌شب ساخته شده‌اند و سیستم شارژ هوشمند آن قادر است ظرف ۳۰ دقیقه باتری را به اندازه‌ای شارژ کند که معادل یک روز کامل از آن استفاده شود.

این طور که شرکت وان‌پلاس اعلام کرده است ۸۰.۴۳ درصد سطح روی «وان‌پلاس ۵تی» به نمایشگر دستگاه اختصاص دارد و یک قاب باریک در اطراف آن دیده می‌شود. این محصول را می‌توان یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار جهانی دانست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا