منتظر ارزان‌ترین آیپد تاریخ فعالیت‌های اپل باشید

منتظر ارزان‌ترین آیپد تاریخ فعالیت‌های اپل باشید

در فصل دوم سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد معرفی رایانه لوحی جدید اپل با نمایشگر ۹.۷ اینچی خواهیم بود که این محصول ارزان‌ترین تبلتی محسوب می‌شود که اپل در تاریخ فعالیت‌های خود ساخته است.

موبنا – مارس ۲۰۱۷ شرکت اپل کاربران جهانی را شگفت‌زده کرد و مدل ارزان‌تر آیپد ۹.۷ اینچی معرفی ش. هم‌اکنون گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که «تیم کوک» و گروهش توجه ویژه به تولید رایانه‌های لوحی ارزان دارند و تصمیم گرفته‌اند تبلت‌های ارزان بیشتری را روانه بازار کنند.

بر اساس منابع آگاهی که به خبرگزاری دیجی‌تایمز گزارش دادند، در فصل دوم سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد معرفی رایانه لوحی جدید اپل با نمایشگر ۹.۷ اینچی خواهیم بود. این محصول ارزان‌ترین تبلتی محسوب می‌شود که اپل در تاریخ فعالیت‌های خود ساخته است و پیش‌بینی شده است که با میانگین قیمت ۲۵۹ دلار وارد بازار شود. اگر اخبار منتشر شده درست باشد، این مسئله به آن معنی خواهد بود که مدل جدید تبلت‌های اپل نسبت به مدل کنونی که در بازار فروخته می‌شود ۷۰ دلار ارزان‌تر است.

منتظر ارزان‌ترین آیپد تاریخ فعالیت‌های اپل باشید

البته باید توجه داشت باشید که این اطلاعات رسمی نیست و فقط منابع آگاه آن را تایید کرده‌اند. ولی از هم‌اکنون می‌توان پیش‌بینی کرد پایین آمدن قیمت رایانه‌های لوحی اپل می‌تواند درخواست بازار جهانی برای خرید آن را افزایش دهد.

بازار جهانی رایانه‌های لوحی در سال‌های اخیر با کاهش فروش مواجه شده است و همین مسئله شرکت‌های تولیدکننده را مجبور کرده است تاکید بیشتری بر تولید محصولات ارزان داشته باشند. منابع آگاه همچنین اعلام کرده‌اند که پایین آمدن قیمت آیپد جدید دور تازه رقابت‌ها را بین سامسونگ، اپل، آمازون، هوآوی و لنوو آغاز می‌کند.