فین تک و فناوری

تعداد کاربران سامانه «بام» از دو میلیون نفر گذشت

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، «بام» سامانه ای منحصر به فرد در نظام بانکداری الکترونیک است که از زمان راه اندازی تا کنون به شدت مورد استقبال کاربران و مشتریان بانک قرار گرفته است.

این سامانه در نسخه وب، اندروید و آی او اس در دسترس مخاطبان است و انواع امور بانکی را پوشش می دهد.

کاربران «بام» از حضور در صف خودپرداز و یا شعبه بی نیازند، می توانند انواع تراکنش های منحصر به فرد بانکی از جمله شارژ خودکار سیم کارت اعتباری و مشاهده صورت حساب یک سال گذشته، مدیریت چک ها و محاسبات بانکی را انجام دهند و حتی میزان امنیت ورود به سامانه را خودشان انتخاب کنند.

«نیکوکاری» هدفمند، یکی از امتیازات این سامانه است. در این روش، کاربر «بام» با استفاده از منوی «نیکوکاری» می تواند از میان ۱۸ سازمان، یکی را برای واریز وجه در نظر بگیرد.

این سامانه طی سال ۲۰۱۷ میلادی در میان عبارات بیشتر جست و جو شده در اینترنت توسط ایرانیان قرار گرفته است. آن طور که نتایج به دست آمده از طریق Google trends نشان می دهد، عبارات «سامانه بام» و «بام» در این مدت جزو ۲۰ عبارت جست و جو شده در اینترنت بوده اند.

سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران به تازگی و بر پایه داوری کارگروه علمی پنجمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات به عنوان محصول برگزیده و قابل تقدیر انتخاب شد.

روابط عمومی بانک ملی ایران نیز به منظور توسعه استفاده از این سامانه در میان مشتریان جشنواره های متعددی برگزار کرده که «یک بام و چند برنده» و «ماشین بابام» بخشی از آنهاست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا