با نقاب خواب جدید راحت بخوابید و طبیعی بیدار شوید

موبنا – نقاب یادشده با استفاده از فناوری هوش مصنوعی قادر به شناسایی عادات خواب هر کاربر و سازگار شدن با آن است و با تابش نور مادون قرمز می تواند به افراد کمک کند خواب آرام و بیدار شدن مطبوعی داشته باشند.
این نقاب که توسط شرکت دریم لایت تولید شده از لایه های پوششی متعدد و خاصی طراحی شده که دور سر و چشم های فرد را با استفاده از نوارهایی نرم به خوبی می پوشاند. این نوارها در شرایطی که فشار خاصی به سر و چشم ها وارد نمی کنند از نفوذ نور جلوگیری می کنند.
نقاب یادشده از ابزاری برای کنترل ضربان قلب برخوردار است و مجهز به شتاب سنج، ژیروسکوپ و چهار بلندگو در کناره های خود است. برنامه تلفن همراه عرضه شده همراه با این دستگاه بررسی الگوهای خواب فرد در گذر زمان را ممکن کرده و بر مبنای زمان به خواب رفتن و بیداری هر فرد تصمیم می گیرد که چه صداهای محیطی را برای آرامش کاربر پخش کند.
شاید جذاب ترین قابلیت این نقاب، نصب صفحات ال ای دی در درون آن و در برابر چشمان کاربر باشد که به خوابیدن و بیدار شدن طبیعی در صبحگاه کمک می کند. این صفحات برای بیدار کردن فرد از نور استفاده می کند و بدین منظور به هیچ وجه از صدای زنگ استفاده نمی شود. قیمت این محصول که به زودی روانه بازار می شود هنوز اعلام نشده است.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا