پربازدیدترین برند در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ کدام بود؟

موبنا – پس از آنکه شرکت اچ دی ام گلوبال حدود یک سال پیش به منظور احیای برند نوکیا، حق فروش محصولات و گوشی‌های این شرکت را خریداری کرد، این برند قدیمی تکنولوژی باری دیگر توانست به میزان فروش نسبتا بالایی دست یابد و به عقیده بسیاری از تحلیلگران بازار، نوکیا توانست به روزهای درخشان خود در صنعت تولید و فروش موفقیت‌آمیز گوشی‌های همراه نزدیک شود.

گوشی‌های هوشمند نوکیا که مدت‌ها با سیستم عامل ویندوز فون در دسترس عموم کاربران قرار می‌گرفت، از استقبال قابل توجهی برخوردار نشد و همین امر هم موجب شد که این برند نام‌آور قدیمی به مرز ورشکستگی برسد و سپس شرکتی فنلاندی تحت عنوان اچ ام دی گلوبال حق فروش محصولاتش را به منظور احیای میزان فروش نوکیا خرید و حالا می‌بینیم که این برند فنلاندی با روی آوردن به سیستم عامل محبوب و پرطرفدار اندروید و طراحی‌های هوشمندانه و زیبا بار دیگر توانسته است توجه کاربران جهانی را به خود جلب کند.

به گونه‌ای که بر اساس برخی گزارش‌ها و آمار منتشر شده، نوکیا عنوان “پربازدیدترین و قابل توجه‌ترین برند تکنولوژی” حاضر در رویداد کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ بارسلون اسپانیا را از آنِ خود کرده است.

هرچند که این آمار بسیار نزدیک به سامسونگ بوده و در رقابتی تنگاتنگ با این برند کره‌ای است، اما بازگشت نوکیا به صدر برندهای تکنولوژی و آن هم رقابت با سامسونگ و دیگر تولیدکنندگان قدرتمند گوشی‌های هوشمند که سالها بر بازارهای جهانی این محصول سلطه دارند، بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.

این امر به وضوح نشان می‌دهد که سیاست‌گذاری‌های اتخاذ شده و استراتژی‌های تولید و فروش نوکیا و اچ ام دی گلوبال بسیار هوشمندانه و درست بوده است و توانسته این برند قدیمی و خوش نام فنلاندی را باری دیگر به برترین سازندگان گوشی‌های هوشمند و محصولات تکنولوژی تبدیل کند.

بعد از نوکیا، سامسونگ به ویژه با معرفی دو گوشی هوشمند جدید و پرچمدار گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس، هواوی چینی، گوگل و اپل آمریکایی به ترتیب در جایگاه‌های دوم، سوم ، چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند.
پربازدیدترین برند در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ کدام بود؟
یکی از پرچمداران جدید نوکیا که در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بارسلون رونمایی شد و توجه بسیاری از کاربران را جلب کرد و موجب شد نوکیا بار دیگر طرفداران بسیاری را به خود جذب کند، گوشی هوشمند و جدید نوکیا ۸ سیروکو بود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با نمایشگر pOLED به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز است. این پردازنده‌ هشت هسته‌ای را ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR۴x و ۱۲۸ گیگابایت و دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی دارد که دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل است، اشاره کرد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا