نوکیا بهترین برند در بزرگترین گردهمایی موبایلی شد

موبنا – شرکت «اچ‌ام‌دی گلوبال» که گوشی‌های هوشمند خود را با برند نوکیا تولید می‌کند در کنگره جهانی تلفن همراه (MWC 2018) که هفته گذشته در بارسلونای اسپانیا برگزار شد بسیار درخشید و توجه همگان را به خود جلب کرد. این شرکت فنلاندی در این نمایشگاه چهار روزه موفق شد ده‌ها جایزه را به خود اختصاص دهد و نسبت به سال گذشته که در MWC حضور نداشت، بسیار بدرخشد.

با این اتفاقات کارشناسان اعلام کردند در نمایشگاه سالانه MWC 2018 به عنوان بزرگترین گردهمایی موبایلی جهان، نوکیا موفق شد به عنوان بهترین نام تجاری با کسب بیشترین تعداد جایزه برگزیده شود.

البته باید توجه داشت که نوکیا در مقابل خود رقبای بزرگ از جمله سامسونگ با پرچمداری به نام «گلکسی اس۹» و «گلکسی اس۹ پلاس» را می‌دید. با این وجود شرکت «اچ‌ام‌دی گلوبال» موفق شد با سری جدید گوشی‌های اندرویدی خود و همچنین گوشی «نوکیا ۸۱۱۰ ۴جی» که بر اساس یکی از گوشی‌های نوستالژیک نوکیا ساخته شده بود، توجه همگان را به خود جلب کند.

نوکیا بهترین برند در بزرگترین گردهمایی موبایلی شد

 بر اساس تحقیقات صورت گرفته در کنگره جهانی تلفن همراه که به صورت همزمان توسط دو شرکت برندواچ و توئیتر انجام شد، شرکت نوکیا در کنگره جهانی تلفن همراه در بارسلونای اسپانیا بهترین برند موبایلی جهان شناخته شد و توانست بیشترین تعداد جایزه را در اختیار بگیرد. پس از آن شرکت سامسونگ در رتبه دوم، هوآوی در رتبه سوم، گوگل در رتبه چهارم و اپل در رتبه پنجم قرار گرفتند.

«یوها سارویکس» مدیر تولید نوکیا به صورت رسمی اعلام کرد که شرکت او در کنگره جهانی تلفن همراه ۲۱ جایزه دریافت کرده است که این یک رکورد بزرگ برای شرکت فنلاندی محسوب می‌شود. شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال برای سال جاری میلادی تمرکز ویژه روی سیستم عامل اندروید دارد و همچنین پیش‌بینی شده است که در ماه‌های پیش‌رو گوشی جدید «نوکیا ۸۱۱۰ ۴جی» با قیمت ۸۰ یورو وارد بازار شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا