برنامه سه ساله سایپا برای تکمیل سبد محصول
موبنا – به گزارش موبنا، مهندس محسن جهرودی گفت: سایپا با یک سبد محصول کامل می تواند مشتریان خود را به صورت دائمی حفظ کند.
وی اظهارکرد: هسته رقابتی محصولات سایپا برخورداری از قیمت های رقابتی و اقتصادی است و گروه سایپا به دنبال آن است که مشتریان برای خرید محصولات این گروه انتخاب های بیشتری در رده های متفاوت قیمتی داشته باشند.
به گفته جهرودی سایپا برای دستیابی به این هدف، هم از توانمندی های خود استفاده خواهد کرد و هم با برندهای بین المللی جهت طراحی پلت فرم وتولید محصولات مشترک در حال مذاکره است.
جهرودی در ادامه، شبکه نمایندگی های گروه سایپا در سراسر کشور را خط مقدم ارتباط با مشتریان دانست که نقش مهمی در معرفی این گروه و ایجاد تصویر درست در اذهان مخاطبان دارند.
وی با بیان این که سلیقه و نگرش مخاطبان ما در حال تغییر است، خواستار استفاده از روش های جدید و مدرن جهت پاسخگویی به نیازهای مشتریان شد.
در ابتدای این نشست، تعدادی از مدیران نمایندگی های گروه سایپا در استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند و رئیس مرکز مطالعات استراتژیک گروه سایپا نیز گزارشی درخصوص برنامه فروش سایپا در سال ۹۷، میزان رضایت مشتریان، سیاست های حوزه بازاریابی و فروش در سال ۹۷، برنامه توسعه کیفیت فروش و انضباط مالی و همچنین بهبود سیستم های فروش و ارتباط با مشتریان ارائه کرد.
قبل از برگزاری این نشست مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به همراه جمعی از مدیران ارشد گروه، از چند نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش سایپا در مشهد بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارکنان آنها، بر لزوم جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.
وی همچنین از مجتمع پارکینگ منطقه ای محصولات سایپا در خراسان رضوی نیز بازدید داشت و در جریان اقدامات و خدمات رسانی نمایندگی های سایپا در این استان قرار گرفت.