خودرو

ارتباط مستقیم مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با مشتریان و نمایندگی‌ها

موبنا – این شرکت، با آگاهی از این‌که پاسخگویی به مشتریان یکی از مهم‌ترین ارکانِ کسب رضایت و وفاداری مشتریان است، همواره بر ارتباط دو سویه با مشتریان تاکید داشته و به صورت مستمر از طریق سامانه‌های پاسخگویی ایران‌خودرو و مدیریت ارتباط با مشتریان آماده دریافت نظرات و موارد دارندگان محصولات ایران‌خودرو بوده است.

بر مبنای این گزارش، ر راستای همین اقدام و برای دریافت مستقیم و بی‌واسطه آراء و نظرات، مدیران عامل شرکت خدمات خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که پیش از این از طریق مدیران بخش‌های مختلف در جریان کامل گزارش‌های ارتباطی قرار می‌گرفتند، راسا برای تحقق شعار «ایران‌خودرو، خودروساز پاسخگو» زمان مشخصی در هفته را به پاسخگویی مستقیم و تبادل نظر با مشتریان و شرکای تجاری تخصیص دادند.

مخاطبان این تماس‌ها، دو دسته از ذی‌نفعان حوزه خدمات پس از فروش خواهند بود؛ گروه اول مشتریانی که برای طرح موارد خود با سامانه ۰۹۶۴۴۰ تماس می‌گیرند و گروه دوم، صاحبان امتیاز نمایندگی‌های شرکت هستند که پاسخگویی به آن‌ها و رفع مشکلاتشان، قطعا نقش به سزایی در جلب رضایت مشتریان نهایی خواهد داشت.

دبیرخانه دائم ستاد پاسخگویی ایساکو، در اردیبهشت ماه سال جاری، آغاز به فعالیت کرده و مسئولیت پیگیری تماس‌های تلفنی را تا حصول نتیجه قطعی به عهده دارد، همچنین در پایان نتیجه اقدامات را به مخاطب اعلام خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا