تلوبیون اپلیکیشن پخش زنده شبکه‌های تلویزیون

با تلوبیون همه جا بی وقفه تلویزیون ببینید

امروز با توجه به گسترش تکنولوژی و اینترنت، همه روزه شاهد ارائه یک خدمت جدید مبتنی بر وب هستیم، به طوری‌که سرویس‌های مختلفی تحت وب به کاربران ارائه شده و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

موبنا – یکی از امکاناتی که تقریبا فراگیر شده و این روزها مخاطبان زیادی دارد وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های تلویزیون آنلاین است که به کمک آنها می‌توان در هر زمان و مکانی به تماشای تلویزیون پرداخته و حین تماشای تلویزیون به انجام کارهای خود نیز پرداخت.

همانطور که در تعاریف مشخص است مزیت وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های تلویزیون آنلاین نسبت به تلویزیون‌های خانگی، همیشه در دسترس بودن آنها است به طوری‌که تنها با اتصال به اینترنت می‌توان ۲۴ ساعته به آنها دسترسی داشته و حین انجام کارهای روزمره به تماشای آنلاین فیلم‌ها ، سریال‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود پرداخت.

با تلوبیون همه جا بی وقفه تلویزیون ببینید

خوشبختانه در ایران نیز وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های تلویزیون آنلاین وجود دارد و در میان آنها تلوبیون یکی از پر طرفدارترین و کامل‌ترین وبسایت‌ها و البته اپلیکیشن‌های تلوزیون آنلاین است که جز ۱۰ وب‌سایت پربازدید و برتر ایران بوده و اپلیکیشن آن تاکنون ۶.۵ میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است. اما آنچه که تلوبیون را از سایر سرویس‌دهنده‌های مشابه متمایز می‌کند ؛ امکاناتی نظیر پخش زنده­ و آرشیو برنامه­‌های ۳۰ شبکه تلویزیونی امکان ذخیره‌سازی همه­ برنامه‌‌ها با ۳ کیفیت و حجم متفاوت و از همه مهم‌تر کاملا رایگان بودن آن است.

با تلوبیون همه جا بی وقفه تلویزیون ببینید

افزون بر ویژگی‌های فوق در تلوبیون امکان مشاهده، آرشیو کاملی از فوتبال‌های داخلی و خارجی، هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی، انیمیشن و برنامه کودک و حتی مشاهده لحظات ناب و حساس فوتبال‌های داخلی و خارجی و یا لحظات جذاب و خنده‌دار برنامه‌هایی نظیر خندوانه، دور همی و تمامی برنامه‌هایی از این قبیل نیز در قسمتی‌های جداگانه وجود داشته و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم خود کند.

تلوبیون برای جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ برنامه‌ی ویژه‌ای ترتیب داده است. علاوه بر پخش زنده فوتبال جام جهانی، همه‌ی مسابقات به همراه گل‌ها و لحظات حساس، چند دقیقه بعد از پایان بازی در سایت آرشیو می‌شود. در صفحه ویژه جام جهانی سایت و اپلیکیشن تلوبیون به همه‌ی ویدئوها دسترسی خواهید داشت.

با تلوبیون همه جا بی وقفه تلویزیون ببینید

با نصب اپلیکیشن اندروید تلوبیون بر روی گوشی موبایل خود تمامی امکانات گفته شده را به همراه خود داشته و همیشه و همه جا تنها با اتصال به اینترنت به تماشای آنلاین تلویزیون پرداخته و آرشیو کامل برنامه‌های، فیلم‌ها و سریال‌ها تلویزیونی را به همراه داشته باشید.

برای دانلود نرم‌افزار کافی است به کافه بازار و یا گوگل پلی رفته و با جستجوی “تلوبیون” آن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.