خودرو

کسب بالاترین انطباق با الزمات قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو توسط سایپایدک

موبنا – اردشیر امینی با بیان این مطلب افزود: بر این اساس ، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به صورت سالانه نسبت به ارزیابی شرکت های خدمات پس از فروش اقدام می نماید . این ارزیابی شامل بررسی پارامترهایی نظیر: فرایند آموزش ، فرایند تامین به موقع قطعات یدکی ،الزامات مرتبط با گارانتی خودرو ها، دستور العمل های فنی و تعمیراتی خودرو ها ،فرایند پاسخگویی و رسیدگی وشکایت مشتریان و…است که شرکت سایپایدک با کسب ۸۵نمره از ۱۰۰ نمره نهایی با انطباق خیلی زیاد در این شاخص بالاترین رتبه را در حوزه خدمات پس از فروش در کنار دوشرکت دیگر کسب نموده است.
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد : سازمان خدمات پس از فروش سایپا در سال ۹۶ و ماه های ابتدایی سال ۹۷ با اجرای برنامه های متنوعی در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش و کاهش مدت زمان پاسخگویی به درخواست های مشتریان توانسته است گام های مهمی در راستای ارتقای رضایت مندی مشتریان بردارد و به اهداف پیش بینی شده دست یابد.
بر اساس گزارش منتشرشده از ارزیابی وضعیت خدمات پس ازفروش خودرو های سواری عرضه شده در سال۱۳۹۶،در گروه شرکت های دارای بیش از۱۰نمایندگی مجاز، شرکت سایپا یدک به همراه ۶ شرکت دیگر با کسب دو ستاره حائز بالاترین رتبه در خدمات پس از فروش خودرو درکشور شده است و هیچ شرکتی موفق به کسب رتبه اول در این حوزه نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا