خدمات پس از فروش سایپا دیزل ۲ ستاره شد
موبنا – محمدرضا مهری معاون خدمات پس از فروش شرکت خدمات فنی رنا ضمن تایید مطلب فوق افزود: ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) از شبکه نمایندگی های خدمات پس از فروش رنا بر اساس آخرین نسخه دستور العمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش در نیمه دوم سال ۱۳۹۶ صورت گرفت که شرکت خدمات فنی رنا به عنوان نماینده انحصاری شرکت های ولوو تراکس، دانگ فنگ و فوتون با کسب ۲ ستاره از ۳ ستاره، موفق به کسب رتبه ۲ خدمات پس از فروش شرکت های عرضه کننده خودرو های سنگین شد، ضمن آنکه جایگاه این شرکت نیز در سطح شرکت های خدمات پس ازفروش ارتقاء مطلوبی داشته است.
وی خاطر نشان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته هیچ یک از شرکت های خدمات پس از فروش خودرو های سنگین حائز رتبه اول نشده اند.
مهری در خصوص شاخص های اندازه گیری این فرآیند گفت: با توجه به رویکرد شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI)، شرکت خدمات فنی رنا در شاخص اندازه گیری اثربخشی فرآیندها در بالاترین سطح در بین شرکت های خدمات پس از فروش قرار داشته است.
گزارش ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو بر اساس نتایج ارزیابی های سالیانه صورت گرفته از تمامی تعمیرگاه های مجاز شرکت های عرضه کننده خودرو منطبق با مدل چند وجهی و جامع ارزیابی خدمات انجام و در تیر ماه هر سال منتشر می شود.