خودرو

برگزاری کلینیک تخصصی خودرو برای سه محصول ایران خودرو

موبنا – مصطفی خان کرمی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص این کلینیک اظهار داشت: هدف از برگزاری این کلینیک ها ایجاد یک پل ارتباطی بین خودروساز و مشتری است و این کلینیک ها می تواند در جهت بهبود عملکرد فنی و مهندسی برای خودروساز بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.

وی با بیان این موضوع که این کلینیک ها می تواند به مشخص کردن میزان ارزش محصولات جدید نزد مشتری کمک کند افزود: بر گزاری چنین کلینیک هایی برای خودروساز این امکان را فراهم می کند تا قبل از اینکه یک محصول جدید به تولید انبوه برسد توسط نمایندگی ها و مشتریان بررسی شده و نظرات آنها در قالب تغییر ات فنی و مهندسی در نظر گرفته شود.

خان کرمی با بیان این موضوع که برگزاری این کلینیک ها تاکنون توانسته است نتایج اثر بخشی را در مقوله فیس لیفت محصولات داشته باشد گفت: یکی از اهداف مهم گروه صنعتی ایران خودرو در این کلینیک ها ارزبابی نظرات نخبگان بازار و مشتریان نسبت به محصولات جدید ایران خودرو و آشنایی و استفاده از دیدگاه های مشتریان در طراحی و تولید خودرو است.

وی به نقش ایران خودرو در تنظیم و کنترل بازار خودرو کشور اشاره کرد و گفت: هر محصولی که متناسب با نیاز مشتری بوده و قابلیت رقابت داشته باشد، می تواند در ایران خودرو تولید و عرضه شود.

مصطفی خان کرمی تاکید کرد: واحد تحقیقات و بازاریابی فروش با نظرسنجی از مشتریان و خواسته های آنها تلاش می کند محصولات جدید، منطبق با نیاز مشتریان باشدو مشتریان ما می توانند با مراجعه به کلینیک مجازی ایران خودرو در سایت http://marketresearch.ikco.ir به صورت آنلاین نظرات و پیشنهادات و طرح های خود را ثبت کنند، این امر می تواند به بهبود و کیفیت تولید و محصول دلخواه مشتری به شرکت کمک کند.

گفتنی است این کلینیک با حضور مدیران ارشد، معاونین و روسا، نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش و تعدادی از مشتریان در روزهای ۱۶ و ۱۷ تیر ماه در شرکت ساپکو برگزار شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا