تم تاریک به نسخه اندروید یوتیوب اضافه می‌شود

موبنا – گوگل به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده سرویس پخش آنلاین ویدیویی یوتیوب، به تازگی اعلام کرده است که کاربران دستگاه‌های الکترونیکی اندرویدی نیز از این پس قادر خواهند بود تم و حالت تاریک را به پلت‌فرم یوتیوب خود به هنگام تماشای ویدیوهای موردنظرشان اضافه کنند.

تقریبا شش ماه پیش بود که یوتیوب تم تاریک و حالت شبانه را برای گوشی‌های آیفون و محصولات با سیستم عامل iOS افزود و گفت که کاربران برای فعال‌سازی این حالت، باید تنها بر روی آیکون حساب کاربری ” account ” کلیک کنند، به تنظیمات رفته و گزینه ” dark theme” را انتخاب کنند و از ظاهر جدیدی که برایشان نمایش پیدا می‌کند، لذت ببرند.

تم تاریک به نسخه اندروید یوتیوب اضافه می‌شود

سال گذشته که یوتیوب این حالت و تم را به اپلیکیشن دسک‌تاپ خود افزود، خواهان بسیاری پیدا کرد و تعداد کثیری از کاربران این شبکه اجتماعی از آن درخواست کردند که برای گوشی های موبایل نیز آن را ارائه دهد.

همانطور که نام حالت شبانه و تاریک گویاست، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند، بسیار کاربردی خواهد بود.

شبکه اجتماعی یوتیوب که حالت شبانه و تم تاریک را سال گذشته به نسخه دسک‌تاپ اپلیکیشن و پلتفرم یوتیوب افزود، تصمیم گرفت و اعلام کرد که این تم را به اپلیکیشن‌های موبایلی خود نیز خواهد افزود. یوتیوب در ابتدا حالت Night mode را به گوشی‌های آیفون و سیستم عامل iOS اضافه کرد و گفت به زودی در آینده‌ای نزدیک آن را برای گوشی‌های اندرویدی نیز ارائه خواهد کرد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا