تحویل لاستیک و خدمت پنچرگیری در سبد خدمات امدادخودروایران
موبنا – ارائه این خدمت با هدف افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو از خدمات پس از فروش صورت گرفته و در سبد خدمات امدادگران سراسر کشور تعریف شده است.
در مدت زمان سپری شده از ارائه این خدمات، بانوان، افراد گروه سنی بالا یا هموطنانی با محدودیتهای حرکتی، از آن استقبال کرده اند. همچنین بارها اتفاق افتاده است که هموطنان لاستیک زاپاس یا سایر تجهیزات مورد نیاز برای رفع پنچری را به همراه نداشته و از این خدمت جدید امدادخودروایران برای خرید لاستیک یا دریافت خدمت پنچرگیری استفاده کرده اند.
با توجه به توانمندیهای پرسنل امدادی امدادخودروایران و در نظر گرفتن نیاز طیف گسترده ای از مشتریان، مراحل مطالعاتی و برنامهریزیهای برای تحویل لاستیک و ارائه خدمت پنچرگیری انجام و در نهایت تصمیم گرفته شد تا این اقدام جهت رفاه هرچه بیشتر مشتریان و متقاضیان امداد در سراسر کشور انجام شود.
بنا بر اعلام مدیر عملیات و مناطق امدادخودروایران، خدمت مذکور، طی چندماه گذشته با استقبال خوبی از سوی هموطنان همراه بوده است.
به گفته رسول رمضانی این اقدام، در کنار سایر خدمات امدادی شرکت امدادخودروایران در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی در تمام نقاط کشور انجام می شود.
وی افزود: تحویل لاستیک و ارائه خدمت پنچرگیری از جمله خدمات عمومی امدادی است که در صورت ضرورت به دارندگان محصولات غیرایران خودرویی نیز ارائه می شود.
رمضانی با بیان اینکه بیش از ۹۵درصد خودروهای سواری در حال تردد کشور لاستیک های ۱۴ یا ۱۵اینچ دارند، اظهارکرد: تعدادی از ناوگان به لاستیک هایی در این اندازه تجهیز شده اند و در صورت نیاز در اختیار هموطنان قرار خواهند داد.
شرکت امداد خودرو ایران با ۱۵۰۰ اکیپ امدادی به صورت ۲۴ساعته در ۷ روز هفته شهرها و جاده های سراسر کشور را تحت پوشش خدمات امدادی خودرو قرار داده و هموطنان می توانند در صورت نیاز از طریق تماس با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ یا قسمت درخواست امداد در اپلیکیشن ایساکو از این خدمات استفاده کنند.