کشف ناشناخته‌ها با میکروسکوپی با قدرت زوم هزار برابر و وضوح HD

موبنا – میکروسکوپ وسیله‌ای است که صدها سال است کنجکاوترین ذهن‌های جهان را به سمت خود کشانده و موجب بسیاری از پیشرفت‌های علمی شده است.

از وقتی که یونانیان باستان شروع به پر کردن گلوله‌های شیشه‌ای با آب برای بررسی ناشناخته‌ها کردند، میکروسکوپ‌ها نقش بی‌نظیری در اکتشافات بزرگ و پیشرفت‌های تکنولوژیکی جهان ایفا کرده‌اند.

با این حال، اکتشافات احتمالی و دستاوردهای علمی بزرگ در آینده بدون پیشرفت در فناوری میکروسکوپ‌ها ممکن نخواهد بود.

اکنون این میکروسکوپ-دوربین که تا هزار برابر قدرت بزرگنمایی دارد و تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰p نشان می‌دهد، با قیمتی باورنکردنی امکان تصویربرداری از وسایل و موجودات مختلف را فراهم کرده است.

قیمت این گجت تنها ۳۸.۹۹ دلار است.

کشف ناشناخته‌ها با میکروسکوپی با قدرت زوم هزار برابر و وضوح HD

قدرت زوم  ۱۰۰۰xهمراه با وضوح HD در این میکروسکوپ چیزی است که امکان بررسی همه چیز از جواهرات گرفته تا تراشه‌های ‌الکترونیکی و پوست انسان و حیوانات را فراهم می‌کند و اجازه می‌دهد تا پیچیده‌ترین و جذاب‌ترین جزئیات جهان را مشاهده کنیم.

این میکروسکوپ هر جسم را تا ۱۰۰۰ برابر اندازه واقعی آن بزرگ می‌کند و دارای یک حسگر تصویر پویا همراه با هشت چراغ ال‌.ای‌.دی سفید فوق‌العاده روشن برای به تصویر کشیدن تصویری فوق العاده واضح و دقیق است.

شما می‌توانید با استفاده از دوربین این میکروسکوپ از اجسام مورد نظر خود عکس بگیرید و آنها را تنها با یک کلیک در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

کشف ناشناخته‌ها با میکروسکوپی با قدرت زوم هزار برابر و وضوح HD

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا