ثبت نام موفق از حدود ۱۵ هزار مشتری نهائی
موبنا – مصطفی خان کرمی با بیان این مطلب افزود: هدف شرکت ایران خودرو از اجرای طرح های پیش فروش گروه محصول، کم کردن انگیزه دلالان و افزایش احتمال دست یابی مشتریان و مصرف کنندگان واقعی به خودروی مورد نظر خود است. ثبت نام کنندگان نیز در موعد مقرر نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام خواهند کرد.
وی گفت: با توجه به مشکلاتی که در گذشته در مراحل ثبت نام برای مشتریان بوجود می آمد، سعی کردیم با به کارگیری روش ها و تکنیک های جدید و همچنین اعمال محدودیت هائی که مسیر ثبت نام را برای مصرف کنندگان واقعی کوتاه تر می کند، فرآیند ثبت نام را برای مشتریان نهائی تسهیل کرده و دست دلالان و سودجویان بازار را کوتاه کنیم.
خان کرمی تصریح کرد: برنامه ریزی کرده ایم تا مطابق وعده مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو، پیش فروش ویژه خودروهای تولیدی را آغاز کنیم و با این اقدام بخشی از اعتماد مشتریان را پاسخ داده و نیاز بازار تامین شود.