افزایش امنیت مشتریان در نتبانک سامان
موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک سامان، مشتریان بانک سامان که از خدمت نتبانک استفاده میکنند، میتوانند پس از ورود به سیستم، با مراجعه به منوی امکانات بخش تنظیمات ارسال رمزینه، این گزینه را فعال کنند.
بر اساس این گزارش، رمز یکبار مصرف برای ورود به نتبانک در هر مراجعه به تلفنهمراه مشتری پیامک میشود.
این گزارش حاکی است، نتبانک سامان درحال حاضر خدمات متنوعی همچون مشاهده مشخصات کامل سپردهها، موجودی و گردش آنها، شرح واریز و برداشتها و زمان سررسید سپردههای مدتدار در خدمت مشتریان قرار میدهد.
همچنین مشاهده وضعیت کارت اعتباری، تسهیلات دریافتی، پرداخت قبوض تکی یا گروهی و خریدوفروش آنلاین سهام در نتبانک سامان امکانپذیر است.
گفتنی است، مشتریان بانک سامان میتوانند در هر ساعت از شبانهروز پیشنهادها، مشکلات و مسایل خود را با مرکز سامان ارتباط به شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ درمیان بگذارند.