زمان معرفی محصول جدید نوکیا معلوم شد

موبنا – پس از آنکه حق فروش محصولات نوکیا توسط شرکت فنلاندی HMD خریداری شد، حالا این شرکت اعلام کرده که توانسته است با افزایش میزان فروش گوشی‌های هوشمند نوکیا و کسب درآمد قابل ملاحظه از آن، این شرکت پیشگام در عرصه تکنولوژی را از خطر ورشکستگی برهاند و نوکیا را بار دیگر به فهرست پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند در جهان بازگرداند.

حالا به نظر می‌رسد این شرکت که به‌عنوان فرشته نجات نوکیا از آن یاد می‌شود حقیقتا توانسته است محصولات جدید و به روز نوکیا را با موفقیت چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای به فروش برساند و این غول تکنولوژی دیرینه را از خطر ورشکستگی برهاند.

هم‌اکنون این شرکت فنلاندی با ارسال دعوت‌نامه‌ای اعلام کرده است که می‌خواهد به‌زودی در جریان رویدادی در لندن در تاریخ ۴ اکتبر ( ۱۲ مهر) از جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار نوکیا رونمایی و پرده‌برداری کند.

این دعوت‌نامه که جزیئات دیگری بجز رونمایی از محصول جدید نوکیا در آن ذکر نشده است، به احتمال زیاد خبر معرفی گوشی نوکیا ۹ را به کاربران و طرفداران این برند معروف نوید خواهد داد.

سال جاری و چند ماه پیش در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ بود که اچ‌ام‌دی گلوبال از که نوکیا ۸ سیروکو رونمایی کرد. این گوشی با صفحه نمایشی ۵.۵ اینچی با نمایشگر pOLED به پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ کوالکام مجهز است. این پردازنده‌ هشت هسته‌ای را ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم LPDDR۴x و ۱۲۸ گیگابایت UFS۲.۱ همراهی می‌کرد.

اما حالا با رونمایی اپل از آیفون‌های جدید و همچنین سامسونگ از محصولات تازه‌ای که می‌خواهد از آن رونمایی کند، کار برای نوکیا سخت و دشوار خواهد شد و باید دید که این شرکت فنلاندی حرفی برای گفتن دارد یا خیر.

شایعات منتشره حاکی است که نوکیا ۹ به ۵ لنز تجهیز شده است و احتمالا از تراشه پردازنده ۸۴۵ کوالکام بهره می‌برد. جزییات دیگری از این پرچمدار جدید هنوز منتشر نشده و به نظر می‌رسد به‌منظور آگاهی یافتن از اطلاعات دقیق آن تا زمان رویداد معرفی محصول جدید نوکیا منتظر بمانیم.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا