تحویل بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودرو از خانواده ایکس ۱۰۰

موبنا – گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس برنامه ریزی تولید خود توانسته روند تولید را با وجود مشکلات متعدد ادامه دهد و بر همین اساس تاکنون بیش از ۸۰ هزار دستگاه از محصولات ایکس ۱۰۰ را به مشتریان تحویل داده است.
بر اساس این گزارش در شش ماه ابتدایی سال تعداد ۸۰ هزار و ۲۱۲ دستگاه از محصولات سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲ و سایپا ۱۵۱ تولید و به مشتریان تحویل شده است.
این گزارش می افزاید: تا پایان شهریور ماه سال جاری محصول سایپا ۱۳۱، تعداد ۵۰ هزار و ۲۷۰ دستگاه، سایپا ۱۱۱، ۱۷ هزار و ۳۶۳ دستگاه، سایپا ۱۵۱، ۵ هزار و ۴۶۶ دستگاه و سایپا ۱۳۲، ۷ هزار و ۱۱۳ دستگاه تولید و تحویل مشتریان شده است.
همچنین در شهریور ماه تعداد ۷۹۸۷ دستگاه از گروه ایکس ۱۰۰ تحویل مشتریان شده که خودروهای سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۵۱ و سایپا ۱۳۲ به ترییب ۵۵۱۳، ۱۸۵۹، ۳۰۳ و ۳۱۲ دستگاه بوده است.
گفتنی است با توجه به برنامه تعریف شده در گروه خودروسازی سایپا، روند جایگزینی محصولات گروه ایکس ۱۰۰ با گروه ایکس ۲۰۰ در حال انجام است و بر اساس دستور العمل تعریف شده به مرور زمان از تولیدات گروه ایکس ۱۰۰ کاسته شده و به تیراژ تولید محصولات گروه ایکس ۲۰۰ افزوده خواهد شد و این روند همچنان تا خارج شدن کامل گروه ایکس ۱۰۰ از خطوط تولید گروه سایپا ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا