بانک‌ و بیمه

تسهیلات بانکداری اجتماعی برای تمام اقشار جامعه

موبنا – مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با اعلام این خبر گفت: این بانک در چند سال اخیر با هدف ارائه خدمات شرعی، آسان و ارزان خدمات خود را در قالب بانکداری اجتماعی به مشتریان ارائه می دهد.
محمدحسین حسین زاده با بیان اینکه ۸۰درصد مردم، جامعه هدف این بانک هستند، اظهارداشت: بانکداری اجتماعی در قالب ۱۹گرایش اعم از ( امید،ورزش، نفت و گاز، معارف، فرهنگ، هنر و گردشگری، غذایی و کشاورزی، عدالت، سلامت ، آموزش وپرورش، آموزش عالی، ایثار، عمران نیرو، امور شهری، اقتصاد و صنعت، خودرو و تجهیزات، فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان های راهبردی و بین الملل و گروه ویژه بانکداری اجتماعی) پاسخگوی نیازهای مشتریان است.
وی در تشریح فعالیت این گروه ها و اینکه هر کدام مخاطب خاص خود را دارند، گفت: به طور مثال گروه آموزش و پرورش به فرهنگیان و گروه سلامت به جامعه پزشکی خدمات می دهد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰درصد منابع این بانک در بانکداری اجتماعی متمرکز شده است، افزود: هدف ما در بانکداری اجتماعی ارائه خدمات نوین بانکی به مشتریان جمعی در قالب کانون های کاروزندگی( کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک)، همیاری اجتماعی(خانوادگی، محله ای، مساجد و دانشجویی، سازمانی( سازمان، ادارات و شرکت ها) و صنفی(اصناف و بازاری ها) است.
وی، به بُعد ارزان و آسان بودن خدمات بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت اشاره کرد وبیان داشت: در این مدل بانکداری، مشتریان فقط یک بار برای احراز هویت به بانک مراجعه و تمام خدمات را غیرحضوری دریافت می کنند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت سامانه اعتبارسنجی مرآت را خدمتی دیگر از این بانک برای دریافت خدمات آسان اعلام کرد ویادآور شد: با عضویت در این سامانه، مشکل وثیقه وام گیرندگان برطرف شده و اعضا می توانند به سهولت بیشتری تسهیلات دریافت کنند.
وی در تشریح خدمات سامانه اعتبارسنجی مرآت افزود: یک سال از فعالیت این سامانه می گذرد و در این مدت ۴۰۰هزار نفر به عضویت سامانه اعتبارسنجی مرآت درآمده اند که از این تعداد به بیش از یکصد هزار نفر تسهیلات پرداخت شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا