تحویل بیش از ۲۷ هزار دستگاه خودرو از خانواده برلیانس

موبنا – گروه خودروسازی سایپا از ابتدای سال جاری تاکنون بر اساس برنامه ریزی تولید خود توانسته روند تولید را با وجود مشکلات متعدد ادامه دهد و بر همین اساس تاکنون بیش از ۲۷ هزار دستگاه از محصولات برلیانس را به مشتریان تحویل داده است.

بر اساس این گزارش در شش ماه ابتدایی سال تعداد ۲۷ هزار و ۱۹۴ دستگاه از محصولات خانواده برلیانس H330،H320 ، H230،H220 ، C3 و ون هایس تولید و به مشتریان تحویل شده است.

این گزارش می افزاید: تا پایان شهریور ماه سال جاری محصولات برلیانس H330، تعداد ۱۰ هزار و ۳۰۳ دستگاه، H320، ۴ هزار و ۵۳۵ دستگاه، H230، ۵ هزار و ۷۳۲ دستگاه، ون هایس، ۱۱۶ دستگاه ، H220، ۳ هزار و ۵۱۳ دستگاه و برلیانس C3، ۲ هزار و ۹۹۵ دستگاه تولید و تحویل مشتریان شده است.

همچنین در شهریور ماه تعداد ۲ هزار و ۳۴۹ دستگاه از گروه خانواده برلیانس تحویل مشتریان شده که H330،H320 ، H230،H220 ، C3 و ون هایس به ترتیب ۲۴۰، ۱۶۲، ۱۱۴۳، ۶۳۴، ۱۶۲و ۸ دستگاه بوده است.

گفتنی است با توجه به مشکلات موجود در حوزه ارزو و ترخیص قطعات در گمرک که در ماه های اخیر به وقوع پیوسته، گروه خودروسازی سایپا در تلاش است تا با ادامه مذاکره با شریک تجاری خود، شرایط تامین قطعه و بهبود روند تولید محصولات گروه برلیانس را در جهت تامین خواست مشتریان افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا