اینترنت وای‌فای فوق سریع به خودروهای بنتلی می‌آید

موبنا – با توجه به آنکه درخواست‌های بسیاری مبنی بر اتصال به شبکه اینترنت وایرلس در خودرو از سوی افراد برجسته و کاربران در سراسر جهان وجود دارد، حالا شرکت خودروسازی بنتلی تصمیم گرفته است که از نخستین شبکه اینترنت وای‌فای سریع و پیشرفته رونمایی کرده و وعده عرضه آن را در سال آینده میلادی بدهد.
این شبکه وای‌فای که محصول همکاری بنتلی با شرکت ViaSat است، به مشتریان و صاحبان خودروهای بنتلی این امکان را می‌دهد تا از طریق اینترنت به انجام کار و فعالیت‌های کاری خود بپردازند و نیازمند اینترنت همراه (دیتا) که ممکن است هر جایی آنتن ندهد، نباشند.
طبق گزارش وب سایت Digital Trends این امکان برای تاجران، مدیران و مقامات بلندپایه‌ای که کار و فعالیت‌هایشان از حساسیت خاصی برخوردار است و مشغله زیادی دارند، بسیار مفید و کاربردی خواهد بود و به آنها اجازه می‌دهد اطلاعات و داده‌های موردنیاز خود را با سرعت بسیار بیشتر و بهتری انتقال دهند.
به گفته مدیران بنتلی، سیستم شبکه وای‌فای جدید و پرسرعت قرار است در تمامی مدل‌های آتی این شرکت در دسترس قرار بگیرد. این فناوری در هنگام حرکت این خودرو تا سرعت ۱۱۳ کیلومتر بر ساعت نیز کار می‌کند و قادر است به صورت همزمان به همه سرنشینان خودرو خدمات سرگرمی و تجاری متنوعی را ارائه دهد.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا