فید

کمپین پاییزی ارائه خدمات رایگان نرم افزاری هوآوی

موبنا – هوآوی با اشراف به اهمیت کیفیت خدمات پس از فروش و همچنین در جهت احترام به مشتریان خود که از گوشی‌های هوشمند این برند استفاده می‌کنند، کمپین‌هایی با هدف ارائه خدماتی بیش از آنچه به صورت استاندارد برای محصولات این برند تعریف شده داشته است. در واقع هوآوی نه تنها خود را متعهد به ارائه دقیق خدمات پس از فروش محصولات خود مطابق استانداردهای روز دنیا می‌داند، بلکه معتقد است شأن و جایگاه مشتریان ایرانی هوآوی ایجاب می‌کند که فراتر از آنچه مورد انتظار آنهاست به ایشان خدمت ارائه کند. با توجه به هدف ذکر شده هوآوی به زودی کمپین ارائه خدمات رایگان نرم افزاری را با عنوان “کمپین پاییزی خدمات نرم افزاری هوآوی” آغاز خواهد کرد.
در طول این رویداد ارائه خدمات رایگان نرم افزاری شامل برطرف کردن عیوب نرم افزاری، نصب آخرین بروز رسانی‌های ارائه شده در کنار خدمات پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به علاوه خدمات ارزشمند دیگری مانند کالیبره کردن سنسورها و صفحه نمایش، انجام خدمات باکتری زدایی از گوشی و بهینه‌سازی تنظیمات گوشی‌های هوآوی نیز در این رویداد به صورت رایگان ارائه خواهد شد.
لازم به ذکر است که این خدمات به کلیه گوشی‌های دارای گارانتی و حتی خارج از گارانتی هوآوی ارائه می‌شود لذا کاربرانی که مدت زمان گارانتی گوشی‌های آنها نیز به اتمام رسیده هم می‌توانند از این خدمات رایگان بهره ببرند.
هوآوی خدمات رایگان فوق الذکر را به کاربران خود از ۱۹ تا ۲۴ آبان ماه ارائه می‌کند و کاربران گوشی‌های هوآوی می‌توانند در این مدت زمان با مراجعه به مرکز خدمات هوآوی شعبه مجتمع چارسو تهران از این خدمات بهره‌مند شوند.
برای اطلاعات بیشتر در خصوص سایر جزئیات این رویداد می‌توانید با شماره ۰۲۱-۴۲۰۰۰ تماس یا به اپلیکشن Hi-Care که در همه گوشی‌های هوآوی نصب شده است مراجعه فرمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا