عرضه عینک واقعیت افزوده توسط یک شبکه اجتماعی
موبنا – گزارش شده است که رسانه اجتماعی آمریکایی “اسنپ” در پی انتشار نسخه جدیدی از عینک با طراحی آلومینیومی و دو دوربین در کنارههای آن است.
این عینک از طریق برنامه اسنپچت(Snapchat) شما را قادر میسازد جلوههای ویژه را به صورت واقعیت افزوده در ویدیوهای خود اضافه کنید.
این عینک نسبت به مدل قبلی خود که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد، بیش از دو برابر قیمت دارد و تا پایان سال جاری با قیمت ۳۵۰ دلار به فروش خواهد رسید.
صاحبان این شرکت امیدوارند با عرضه این عینکها از افت بیشتر قیمت سهام خود جلوگیری کنند.
“اسنپ اینک”(Snap Inc) شرکت فناوری و رسانه اجتماعی آمریکایی در تاریخ ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۱ توسط “ایوان اشپیگل” و “بابی مرفی” در شهرک “ونیز، لسآنجلس” تاسیس شده است.
این شرکت چهار محصول دارد: اسنپچت، سپکتکلز، بیتموجی و زنلی. نام این شرکت در ابتدا “اسنپچت اینک” بود، ولی در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۶ به “اسنپ اینک” تغییر برند داده شد تا محصول سپکتکلز را تحت یک شرکت واحد بگنجاند.
منبع: ایسنا