موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، اکنون که نزدیک به چهار سال از بهرهبرداری این اپلیکیشن میگذرد، به صورت مستمر امکانات متنوع و نوینی در آن گنجانده شده و مشتریان خدمات پس از فروش ایساکو با سهولت بیشتری میتوانند خدمات مورد نظر خود را با استفاده از این درگاه دریافت کنند.
بسیاری از خدماتی که پیش از راهاندازی اپلیکیشن ایساکو، با مراجعه مشتری به شبکه نمایندگیهای مجاز ایرانخودرو و یا تماس تلفنی با مرکز تماس۰۹۶۴۴۰ میسر بود، از طریق این اپ و تنها با چند کلیک، به صورت شبانهروزی در دسترس مشتریان قرار دارد.
دریافت نوبت پذیرش نمایندگی؛ درخواست اتوکلیک برای تعویض روغن، فیلترها و … در محل موردنظر مشتری؛ درخواست امداد فوری شامل امدادرسانی به خودرو متوقف، حمل خودرو معیوب به محل نمایندگیها، مشاوره برای رفع ایراد از راه دور؛ امکان مشاهده اطلاعات خودرو و سوابق تعمیراتی؛ مشاهده قیمت قطعات و دستمزد خدمات قابل ارائه در شبکه خدمات پس از فروش از گزینههای قابل استفاده در این سامانه است.
همچنین کنترل اصل بودن قطعات خریداری شده توسط مشتری؛ دسترسی به لوکیشن و شماره تماس نمایندگیها و فروشگاههای ایساکو؛ استفاده از ابزارهای مکان محور برای نمایش موقعیت جغرافیایی نمایندگیها و فروشگاهها بر روی نقشه؛ دریافت دفترچه راهنمای مشتریان و راهنمای خدمات گارانتی محصولات ایران خودرو به همراه تصاویر و اطلاعرسانی طرحهای خدماتی نیز جزو سایر امکانات این اپلیکیشن میباشد.
یکی از امکانات جالب این سامانه، دریافت نوبت هوشمند پذیرش در نمایندگیهاست، که با توجه به موقعیت مکانی درخواست دهنده صورت میگیرد و این امکان وجود دارد که مشتری نمایندگیهای تخصصی نزدیک به محل مورد نظر خود را در نقشه یافته و نوبت دریافت کند.
پس از ثبت نوبت در نمایندگی مورد نظر، یک پیامک حاوی تاریخ و زمان مراجعه به تعمیرگاه برای مشتری ارسال شده و یک رویداد با امکان یادآوری در تقویم گوشی ثبت میشود که نوبت مذکور را به وی خاطرنشان میکند. در زمان مراجعه نیز امکان همراهی مشتری تا نمایندگی از طریق نرمافزارهای مکانیاب بر روی اپلیکیشن ایساکو فعال میشود.
از دیگر نکات جالب این سامانه نیز میتوان به کاربری ساده برای تمام مخاطبان اشاره کرد. تمام قابلیتهای این نرمافزار رایگان بوده و خدمات دریافتی از آن پشتوانه و ضمانت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) را داراست.
علاقمندان برای دریافت ویرایش جدید این سامانه، میتوانند به سایت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه کرده و همزمان با نصب آن، راهنمای نصب و امکانات قابل ارائه را مطالعه فرمایند. همچنین دارندگان تلفنهای همراه با سیستم عامل اندروید میتوانند با جستجوی کلمه «ایساکو» در کافه بازار (cafebazaar) یا مایکت (myket)، به راحتی آن را بر روی گوشی خود نصب کنند. دارندگان گوشیهای آیفون نیز، با جستجو در سیباپ (sibapp) امکان نصب آن را خواهند داشت.
یکی دیگر از راههای ساده دریافت این اپ نیز، ارسال عدد «۱» به سامانه پیامکی ایساکو به شماره ۳۰۰۰۳۱ است. گفتنی است، نصب این اپ و معرفی آن به سایرین، باعث ثبت امتیاز در اعتبار مشتری شده و جمع این امتیازها به عنوان تخفیف در دریافت خدمات، قابل محاسبه است.