بلیط لحظه آخری قاصدک 24؛ گُل دقیقه نود

موبنا – برای مثال امکانات متنوعی که سایت قاصدک24 ؛ متعلق به شرکت فرش تا عرش کارمانیا؛ در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، آنقدر وسیع است که خود نوعی برنامه سفر است. از رزرو بلیط لحظه آخری تا بلیط ارزان تهران مشهد که مسیر محبوب مسافران است تا بیمه مسافرتی و آسوده کردن خیال شما در سفر ، قاصدک 24 را به یک سایت محبوب تبدیل کرده است.

بلیط لحظه آخری قاصدک 24؛ گُل دقیقه نود

بلیط لحظه آخری قاصدک 24؛ معامله برد برد

کم نیستند کسانی که کارهای خود را به لحظه آخر موکول می کنند. این آدم ها را دقیقه نودی می گویند و درست نقطه مقابل آدم هایی هستند که همه چیز زندگی شان از خوابیدن و غذا خوردن تا سفر رفتن بر اساس برنامه انجام می شود. در دنیای سفر به طور خاص گاهی دقیقه نودی بودن، می تواند برای شما ارزان تمام شود. چگونه؟ فرض کنید یک آژانس مسافرتی بلیط هواپیما را برای مقصد و تاریخی معین چارتر کرده باشد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش نرود و شرکت نتواند همه بلیط های خود را به فروش برساند، خالی ماندن صندلی های چارتر هواپیما برای آژانس، فقط ضرر است و بس.
در اینجا است که پای بلیط لحظه آخری به میان می آید. بلیط های باقیمانده بسته به نوع پرواز یعنی داخلی و خارجی و با تخفیف های حدود 10 تا 15 درصد در اختیار مسافر قرار می گیرند. به همین راحتی! هم شما از خرید بلیط لحظه آخری منتفع شده اید و هم آژانس. به عبارتی می توانیم بگوییم بلیط لحظه آخری به شما ثابت می کند که گاهی لحظه آخری بودن بد نیست!
بلیط لحظه آخری قاصدک 24 معامله برد-برد شما را دلچسب تر می کند. می توانید بلیط لحظه آخری تمام شهرها از مشهد و کیش تا استانبول و نجف را در سایت قاصدک 24 خریداری کنید. در قسمت پروازهای داخلی اطلاعات سفر خود را وارد کرده و منتظر نتایج باشید. البته نباید فراموش کنید که آخرین مهلت برای خرید بلیط هواپیما لحظه آخری در پروازهای داخلی 1 ساعت و 30 دقیقه و 3 ساعت برای پروازهای خارجی است. پس خیلی هم لحظه آخری نباشید!

بلیط ارزان تهران مشهد قاصدک 24؛ بلیط محبوب مسافران

برخی مسیرهای سال همیشه شلوغ هستند. فرقی نمی کند که با هواپیما بخواهید دل به آسمان بزنید یا با نشستن در یک کوپه دربست و کنار خانواده و دوستان، از زیبایی های مسیر لذت ببرید. مسیر تهران مشهد هم از این دست مسیرهاست که در تمام اوقات پر رفت و آمد است. حتی بسیاری در جستجوهای خود در گوگل به دنبال بلیط ارزان تهران مشهد می گردند. عجیب هم نیست که مسافران همیشگی این مسیر بخواهند با خرید بلیط ارزان تهران مشهد از پایتخت عازم این شهر دوست داشتنی یا بالعکس شوند.
اگر برای شما هم تهیه یک بلیط ارزان تهران مشهد در اولویت است، بهتر است پاسخ خود را در سایت قاصدک 24 بیابید. قاصدک 24 یک مجموعه کامل از بلیط ارزان تهران مشهد اعم از بلیط هواپیما چارتر و سیستمی از ایرلاین های مختلف یا بلیط قطار شرکت های ریلی متنوع را در اختیار شما قرار می دهد. با ورود به سامانه قاصدک 24 اول نوع سفر خود که هوایی یا ریلی است را انتخاب کنید.
در مرحله بعدی اطلاعات سفر را وارد کنید؛ البته فراموش نکنید از فیلترهای قیمت، نوع بلیط، ساعت پرواز و شرکت های هواپیمایی در قسمت بلیط هواپیما و نیز ساعت حرکت و شرکت های ریلی که برای راحتی بیشتر شما تعبیه شده، استفاده کنید. با انتخاب بلیط مورد نظر شما و پرداخت از طریق کارت شتاب، بلیط ارزان تهران مشهد برای شما آماده و به ایمیلتان ارسال می شود. چه با هواپیما سفر کنید و چه با قطار، بلیط ارزان تهران مشهد قاصدک 24 طعم راحتی و مقرون به صرفه بودن را به سفر شما می بخشد.

بیمه مسافرتی؛ آسایش خیال روی بال قاصدک 24

خرید بیمه مسافرتی در مقابل آرامش خاطری که به سفر می بخشد، بسیار راحت است. شما با پرداخت هزینه ای اندک از مزایای بسیاری برخوردار می شوید که در سفر خارج از کشور ممکن است برای شما بروز کند. مزایایی چون پرداخت هزینه های پزشکی، دندانپزشکی، تحویل دارو، خسارت تأخیر در ورود بار و بسیاری دیگر که می تواند کام شما را به هنگام تلخی یک حادثه شیرین کند.
قاصدک 24 از آنجا که مثل همیشه به فکر راحتی سفر مسافران بوده است، بیمه مسافرتی سامان را در اختیار مشتریان همیشگی خود قرار داده است. می توانید بعد از خرید بلیط پرواز خارجی خود، به بخش بیمه مسافرتی در سایت قاصدک24 رفته و در قسمت کشور مقصد، تاریخ شروع سفر، مدت سفر، تعداد مسافران و تاریخ تولد خود را وارد کنید.
در مرحله بعدی از شما خواسته می شود با توجه به نوع سفر خود، یک پلن را مشخص کرده و مشخصات خود را وارد کنید. با وارد کردن مشخصات خود و اطلاعات سفر وارد مرحله پرداخت می شوید. بیمه مسافرتی شما با هزینه ای اندک، در کمترین زمان و با سهولت صادر شده و می توانید با خیال راحت به سفر بروید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا