فین تک و فناوری

افزایش استقبال کانال ها و گروه ها از پیام رسان بله

موبنا به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی، پیام رسان مالی «بله» اکنون بیش از دو میلیون و 820 هزار عضو دارد و در پاییز امسال تعداد 141 هزار کانال و 145 هزار گروه در پیام رسان مالی بله فعال بوده اند.

«بله» با قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نظیر کارت به کارت، درخواست پول و… را نیز فراهم کرده تا صاحبان کسب و کارهای اینترنتی هم بتوانند ضمن مدیریت کانال و گروه های معرف خدمات و محصولات خود، به راحتی از خدمات مالی آن استفاده کنند.

این پیام رسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکه های مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.

«بله» با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و امنیت آن توسط این بانک تضمین شده است. ضمن اینکه با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیام رسان به‌صورت متوسط 99.95 درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.

ارسال درخواست پول همزمان با استفاده از فضای این پیام رسان، قابلیت متمایز دیگری است که می تواند برای صاحبان کسب و کارها بسیار پرکاربرد باشد و آمارها نشان می دهد در پاییز امسال بیش از 520 هزار درخواست پول در این پیام رسان ارسال شده است.

همچنین بیش از 1.2 میلیون خرید شارژ و بیش از 530 هزار پرداخت قبض در این پیام رسان صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا