بانک شهر، پرچمدار بانکداری الکترونیک
موبنا – به گزارش موبنا به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، حکمت الله داودی با بیان این مطلب اظهار کرد: پیشخوانهای شهرنت این بانک که در سراسر استان قزوین و به عنوان شعبهای از بانک در ٢۴ ساعت شبانه روز نیازهای بانکی مردم را رفع میکنند نمونهای از اقدامات نوین این بانک به حساب میآید.
وی خاطر نشان کرد: خود دریافت، خودپرداز، وصول چک، صدور کارت هدیه و افتتاح حساب از جمله ویژگیهای پیشخوانهای شهرنت بانک شهر است که علاوه بر جلوگیری از هدر رفت وقت مردم، خدمات مورد نیاز آنها را ارائه دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین خاطر نشان کرد: بانک شهر تاکنون فعالیتهای بسیاری در توسعه شهری انجام داده است و امیدواریم در سال جاری نیز همکاریهای دیگری مابین شهرداری قزوین و این بانک هرچه بهتر ادامه یابد تا گامهای مؤثری در راستای اهداف قزوین 1400 برداشته شود.
وی با بیان این که در بسیاری از مواقع، شهرداریها برای اجرای پروژههای شهری، نقدینگی لازم را در اختیار ندارند و بانک شهر در این زمینه همواره پیشگام بوده است، تصریح کرد: با این اقدامات، شاهد اجرا و اتمام بسیاری از پروژههای شهری راکد و نیمه تمام در سطح شهرها هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه اظهار کرد: بانک شهر در جلب رضایتمندی شهروندان موفق بوده و این مهم تنها با برخورد خوب و ارائه خدمات با کیفیت بالا محقق شده است.