بانک‌ و بیمه

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با بازاریابی و فروش محصولات بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، اصغر باباپور مدیر امور تحقیق و توسعه با اشاره به تغییرات وسیعی که بانکداری دیجیتال در نحوه عملکرد کارکنان خواهد داشت، اظهار کرد: حرکت به سمت بانکداری دیجیتال به معنی حذف شعب و کارکنان آن نیست، بلکه تغییر نقش شعب و کارکنان آن مطرح است.
وی با بیان این نکته که پیش از این شعب فیزیکی عامل رونق در کسب و کار بانک بود، گفت: امروز 92 تا 97 درصد تراکنش‌ها در بانکهای مختلف در خارج از شعبه انجام می‌شود، این موضوع نشان می‌دهد امروز رقابت برروی ابزارهای دیجیتال و فضای مجازی است.
در ادامه مهدی عباس نیا مدیر امور بانکداری مدرن تغییرات در بانکداری را بسیار سریع دانست و افزود: ما باید خودمان را با تغییراتی که در این عرصه در حال وقوع است، تطبیق دهیم تا بتوانیم در بازار رقابت موفق شویم.
عباس نیا ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به اهداف مد نظر خود دست پیدا کنیم، نیازمند آماده سازی هستیم، در حقیقت همکاران باید رفتارشان را تغییر دهند. آن‌ها به جای آنکه در شعب تحویل دار باشند باید برنامه ریزی کنند، بازار بشناسند و به مشتریان هدف مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه نقطه شروع شبکه بازاریابی و فروش محصولات دیجیتال در حال حاضر با این گروه پشتیبان زده شده گفت: ما با ایجاد این شبکه سعی داریم کارایی و هم افزایی را در مجموعه بانک تقویت کنیم. زیرا همه ما برای اتصال مشتریان به بانک مسئول هستیم.
در بخشی از این دوره آموزشی محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها با اظهار خرسندی از حضور در میان همکاران، وظیفه‌ای که به این افراد محول شده را مهم ارزیابی کرد و گفت: مسئولیت شما در حال حاضر بسیار خطیر است، زیرا هم باید موضوعات را آموزش ببینید و هم به دیگران آموزش دهید.
در ادامه این جلسه مباحث آموزشی توسط رئیس اداره کارت و شبکه و کارشناسان مدیریت امور تحقیق و توسعه برای حاضرین تشریح شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا